Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: c 5 ikkunan nostin vaijeri
ViestiLähetetty: 26.07.2015 17:28 

Hei tietääkö kukaan saako c5 2011 ikkunana nostin vaijeria mistään meni toinen vaijeri poikki ja mitä maksaa

Poissa

Viestin otsikko: Re: c 5 ikkunan nostin vaijeri
ViestiLähetetty: 26.07.2015 18:55 

Joku oli tuolta tilannut:
http://www.automotoparts.eu/kCitroen_C5.php?lang=en

mutta jossain autossa eivät niin kovin sopivan pituiset...
viewtopic.php?f=9&t=20947

Joku "suomalainen" sivu oli myös, mutta heti ei googlesta tullut kuin tuo:
http://lasinnostin.com/
ainakin pikaisesti myyvät isompia sarjoja kuin pelkät vaijerit

Itse korjasin joskus Xantiasta askartelemalla itse Bilteman ruostumattomasta vaijerista ja omatekemistä alumiininippeleistä liimaamalla/puristamalla päät, osui kerralla aika oikean mittaiset, mutta vaati hieman virittelyä että sai niittaukset korvattua pultilla (toimi ainakin 10 vuotta)

Poissa

ViestiLähetetty: 26.07.2015 19:17 
Käyttäjän avatar

Onko erilainen, kuin XM Y4:ssä? Kuka tietää? Y4:n ikkunahissejä olisi 3 kpl myynnissä... ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 26.07.2015 20:50 
Käyttäjän avatar

On se aivan erilainen...

Poissa

ViestiLähetetty: 26.07.2015 21:34 

eBayn kautta tilasin, myyjäliike Valeaparts. Maksoin tilauksen päivällä klo 10.55 ja paketti oli kotiovella seuraavana päivänä klo 17.00!! Paketti tuli Istanbulista ja hintaa kuluineen n 27€. Ainoa miinus oli ettei paketissa ollut vaijerien asennuskuvaa mutta onneksi netistä löytyi muutama huonolaatuinen kuva joiden perusteella päättelemällä ja kokeilemalla sain vaijerit paikoilleen. Hyvin on toiminut.

C5 2.0 Hdi Tourer-08 AT
Poissa

ViestiLähetetty: 26.07.2015 22:36 

Minä tilasin tuolta http://lasinnostin.com puljusta ja maksoi jotain 50-70 euroa. mukana tuli koko nostinhärpäke, moottori vain vanhasta ja paikalleen...Ei ehkä ihan niin laadukkaan oloinen kuin vanha mutta on tuo ainakin parisen kuukautta jo pelannut. oviverhoilun kiinnikkeet kannataa myös hakea merkkiliikkeestä 5kpl ja yksi niistä oli erilainen (noin 1.50€kpl) koska todennäköisesti myös niitä menee rikki ovipahvia irroittaessa, ainakin mulla meni, vaikka oli verhoilun irroitus koukut...

Poissa

ViestiLähetetty: 27.07.2015 08:03 

79,60 maksaa lasinnostin.comissa + toimitus...sieltä itselleni tullut molempiin ikkunoihin....vaijerit ovat paksummat kuin alkuperäiset joten saavat pitempään ruostua....pientä asettelua vaatii mut toimii kyllä,vähän alkujäykkyyttä voi esiintyä,pääasia et pelaa,mut eihän ne pelaa talvella kuiteskaa....

Poissa

ViestiLähetetty: 27.07.2015 09:13 

Itseltä meni etuovista molemmat nostimet tilasin suomalaisesta virmasta netin kautta vaihdoin itse kävi heittämällä paikoilleen aikaa meni reulu tunti ja pelaavat kuin unelma tulee pakettina varaa ovi pahviin pidikkeitä ne tahtovat irrottaessa mennä rikki !maksaa muistaakseni alle satasen kpl. :D

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ]