Hoi te tietäjät! Mä tossa keväällä kirjottelin sen mun berlingon kohtalosta ja nyt se on siitä asti odotellut että löytyisi uusi käytetty kone vekottimeen. Oisko teillä ideoita mistä lähteä etsimään, huolto ei ole toistaiseksi konetta löytänyt (eikä heillä varmasti ole aikaakaan keskittää kaikkea työaikaansa mun rakkaan hoitoon), moottorin koodi on tämmönen: dv6ted e4 bvm b Jos mä etin netistä siihen uutta konetta ni pitääkö mun hakea koko tolla rimpsulla vai vaan jollain osalla siitä? Ja jos mä tolla koodilla löydän jonkun ni voiko suoraan sanoa et sen voi vaan tyyliin nostaa autoon paikoilleen vanhan tilalle? Siis toki siinä joutuu tekemään vaikka ja mitä mut ei joudu koodailemaan mitään syöttöjä tms enää erikseen? Ja onko jotain tahoa mihin mä voisin ilmottaa tarvitsevani moisella koodilla olevan koneen ja jos/kun semmonen sinne pölähtää niin siitä tulis mulle infoa? Onko vehosta mitään iloa käytetyn koneen metsästyksessä, kannattaako mun siis sinne olla myös yhteydessä?
citsportsite
Viestin otsikko: Re: Berlingon koneen metsästystä!
Lähetetty: 05.08.2015 09:44
Sitrosen hinnastossa näyttäisi olevan 16 HDI DV6TED 92HP AJ.1500 KM Kyselepä sieltä sattuisiko se sopimaan.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.