Jos turbiini putoaa pelistä pois niin sulla on varmaan öljyt loppu laatikosta

Tarekoitat varmaan turbiinin lukitusta, eli meneekö se lukkoon pysyvästi vai ei mene lainkaan lukkoon?
Invertterin sijaan käyrien ottoon suosittelen oskilloskooppia

, mutta mitäs käppyrää sieltä ajattelit ottaa ja mistä?
Lexialla tosiaan sitä laatikon ohjauspainetta kannattaa seurata.
Yleinen vikatila on, että laatikko vaihtaa töksähtämällä pakkokolmosen päälle ja turbiini ei lukitu. Yli 100km/h vauhdissa nelonen pysyy päällä kunnes vauhti laskee alle satasen. Samalla näytölle rävähtää "automatic gearbox fault". Oma heitti joskus myös tuota faulttia tyhjäkäynnillä P päällä pitempään odotellessa.
Omaan on solenoidien lisäksi vaihdettu kertaalleen koko sielu, mutta vikurointi jatkuu. Lexiella ei näy mitään tiettyä vikaa, joskus on luistoa, joskus sähkövikaa, joskus ei mitään.