OPe51 kirjoitti:
Jarrusylinterit pitää kiertää sisään, jotta saat uudet palat paikoilleen. Muistaakseni apumiehen puoli myötä päivään ja kuskin puoli vasta päivään. Jos kiertää väärinpäin tulee mäntä ulos kokonaan. Kiertäminen on hieman tuskaista, jos ei käytössä ole oikeaa työkalua, mutta kyllä tilapäisvälineilläkin pärjää.
Muuten se menee niin, että "apumiehenpuoleinen" mäntä kierretään vastapäivään sisään toisin kuin xantioissa missä molemmat puolet kiertyy myötöpäivään sisään. Itselleni asia valkeni kun ekaa kertaa femman oikeapuolen jarrusatulan mäntää yritin saada takas paikoilleen. Ohje löytyy haynesin oppaastakin, jos sellainen on käytettävissä.
P-S Vasen puoli sitten kiertyy sisään taas myötäpäivään.