|
Kirjoittaja |
Viesti |
JUKE
|
Viestin otsikko: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 08.12.2015 08:07 |
Viestit: 266 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Vaihdoin lll koppaseen ja siinä ei ollut lämmitintä, nyt ne olisi hankittua. Kysyisin Missähän kohti on läpivienti sisähaaralle ja tuleeko lämmitin öljypohjaan? Kiitos neuvoista etukäteen.
2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 08.12.2015 08:40 |
Viestit: 7815 Paikkakunta: Eurajoki
|
Automalli ja moottorityyppi olisi varmaan aika oleellisia tietoja? Femmahan varmaan kyseessä on kun en muutakaan kolmoskoppaista sitikkaa tahan hätään keksi  Niistäkin nyt kuitenkin löytyy ainakin viittä eri moottoriperhettä...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
IJN
|
Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 08.12.2015 09:47 |
Viestit: 982
|
Tähän ketjuun saa laittaa myös vihjeet läpivientipaikasta C5 II sisälämppärin johdolle (2,0i - jos merkitystä). Öljypohjan lämmitin on mutta sisähaara jostain syystä puuttuu.
|
|
|
|
 |
HiTec
|
Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 08.12.2015 10:41 |
Viestit: 1940 Paikkakunta: Helsinki
|
Ja taas toisaalta itse ihmettelen ettei esim. Webasto ole tehnyt omaa lohkolämmitintään. Siis olisi kellot ja ohjaukset jo "talossa" olemassa, mutta vain lämmittimenä toimisi polttimen sijaan sähkövastus. Näin tuon paketin hinnankin voisi painaa aika paljonkin alemmas (pelkällä sähköllä) ja autossa oleva viikkokello kytkisi sähkölämppärin päälle sisäpuhaltimineen siinä missä polttimenkin = auton voisi laittaa narun jatkoksi jatkuvaan virtaan heti kun parkkiin tulee = tuo 230VAC olisi käytettävissä myös akkulaturina jos niin haluaa. Onhan noita "vastaavia" jo matkailukalustossakin, koppi lämpiää sillä samalla Trumalla, joko kaasulla tai sähköllä, kumpaa onkaan tarjolla 8)
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20 Weinsberg CaraOne 550 UK -24 Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
|
|
|
|
 |
Japa
|
Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 08.12.2015 12:43 |
Viestit: 236 Paikkakunta: Oulu
|
Mistä ne laitteet on hankittu, kun asennusohjeita ei ole mukana? Öljypohjan lämmitinhän se kyllä luultavasti on. Defan sivuiltakin kannattaa asennusohjeita kaivaa ja läpivientejä voi käydä autoliikkeiden vastaavista autoista ihmettelemässä, jos ei täällä kukaan osaa oikeaa paikkaa tarkkaan sanoa.
Ajossa: C5R 2.0 HDI136 AM6 Break -06, C5 V6 Berline -01, C5 2,0 Berline -01, C5 2,0 Berline -04, 406 HDi -00 EX-PSA:t: C8 Monospace 2,2 bensa -05, 406 GW HDi -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90
|
|
|
|
 |
Jalamari53
|
Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 08.12.2015 12:59 |
Viestit: 146
|
|
|
|
 |
JUKE
|
Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 08.12.2015 19:15 |
Viestit: 266 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Kyllä C5sesta on kyse vm.08 2.0 l bensa. Ajattelin aamulla kun laitoin ennen töihin lähtöä kiireessä kysyä neuvoa,että l l l - koppasessa on kori sama olipa sitten diesel tai bensa,tämä on vielä automaatti ja farmari. Lähinnä se sisähaaran paikka hakusessa. Onko mahdollista,että siellä ei ole valmista kumilommi jottei tarttis porata ihan peltiin reikää.
2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
|
|
|
|
 |
JUKE
|
Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara Lähetetty: 10.12.2015 21:45 |
Viestit: 266 Paikkakunta: Suomussalmi
|
l l - koppasessa se läpivienti on apumiehen puolella tuulilasin alapuolella ilmanotto riittänyt alla sitä ritilää joutuu irrottamaan niin sieltä löytyy valmis paikka.
2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
|
|
|
|
 |
|
|