Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 08.12.2015 08:07 

Viestit: 266
Paikkakunta: Suomussalmi
Vaihdoin lll koppaseen ja siinä ei ollut lämmitintä, nyt ne olisi hankittua. Kysyisin Missähän kohti on läpivienti sisähaaralle ja tuleeko lämmitin öljypohjaan?
Kiitos neuvoista etukäteen.



2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 08.12.2015 08:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Automalli ja moottorityyppi olisi varmaan aika oleellisia tietoja?
Femmahan varmaan kyseessä on kun en muutakaan kolmoskoppaista sitikkaa tahan hätään keksi :) Niistäkin nyt kuitenkin löytyy ainakin viittä eri moottoriperhettä...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 08.12.2015 09:47 

Viestit: 982
Tähän ketjuun saa laittaa myös vihjeet läpivientipaikasta C5 II sisälämppärin johdolle (2,0i - jos merkitystä). Öljypohjan lämmitin on mutta sisähaara jostain syystä puuttuu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 08.12.2015 10:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1940
Paikkakunta: Helsinki
Ja taas toisaalta itse ihmettelen ettei esim. Webasto ole tehnyt omaa lohkolämmitintään. Siis olisi kellot ja ohjaukset jo "talossa" olemassa, mutta vain lämmittimenä toimisi polttimen sijaan sähkövastus. Näin tuon paketin hinnankin voisi painaa aika paljonkin alemmas (pelkällä sähköllä) ja autossa oleva viikkokello kytkisi sähkölämppärin päälle sisäpuhaltimineen siinä missä polttimenkin = auton voisi laittaa narun jatkoksi jatkuvaan virtaan heti kun parkkiin tulee = tuo 230VAC olisi käytettävissä myös akkulaturina jos niin haluaa. Onhan noita "vastaavia" jo matkailukalustossakin, koppi lämpiää sillä samalla Trumalla, joko kaasulla tai sähköllä, kumpaa onkaan tarjolla 8)



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 08.12.2015 12:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 236
Paikkakunta: Oulu
Mistä ne laitteet on hankittu, kun asennusohjeita ei ole mukana? Öljypohjan lämmitinhän se kyllä luultavasti on. Defan sivuiltakin kannattaa asennusohjeita kaivaa ja läpivientejä voi käydä autoliikkeiden vastaavista autoista ihmettelemässä, jos ei täällä kukaan osaa oikeaa paikkaa tarkkaan sanoa.



Ajossa: C5R 2.0 HDI136 AM6 Break -06, C5 V6 Berline -01, C5 2,0 Berline -01, C5 2,0 Berline -04, 406 HDi -00
EX-PSA:t: C8 Monospace 2,2 bensa -05, 406 GW HDi -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 08.12.2015 12:59 

Viestit: 146
Oisko tuosta apua, etupää ilmeisesti yhtenevä C6:n kanssa.

http://citroen-foorumi.com/index.php/topic,24202.0.html



GS 79 ....20 sitikkaa.....C5 CrossTourer
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 08.12.2015 19:15 

Viestit: 266
Paikkakunta: Suomussalmi
Kyllä C5sesta on kyse vm.08 2.0 l bensa. Ajattelin aamulla kun laitoin ennen töihin lähtöä kiireessä kysyä neuvoa,että l l l - koppasessa on kori sama olipa sitten diesel tai bensa,tämä on vielä automaatti ja farmari. Lähinnä se sisähaaran paikka hakusessa. Onko mahdollista,että siellä ei ole valmista kumilommi jottei tarttis porata ihan peltiin reikää.



2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lohko ja sisäähaara
ViestiLähetetty: 10.12.2015 21:45 

Viestit: 266
Paikkakunta: Suomussalmi
l l - koppasessa se läpivienti on apumiehen puolella tuulilasin alapuolella ilmanotto riittänyt alla sitä ritilää joutuu irrottamaan niin sieltä löytyy valmis paikka.



2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: