Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vikakoodit p0351 ja p0352 ???
ViestiLähetetty: 13.12.2015 12:38 

Olen ajellut sitikalla (c5 2.0 16v vm:2001) vuodesta 2011, enkä pääse näin tee se itse miehenä paljoakaan moittimaan kyseistä kulkuneuvoa. Yksi pieni harmitus on seurannut mukana koko ajan, vikakoodi p0351 ja p0352. Olen vaihtanut sytytyspuolayksikön toimivasta autosta jossa ei ollut samaa ongelmaa, siitäkin huolimatta koodit tulee lämpimällä moottorilla yleensä tultaessa risteykseen tai muuten moottorilla jarruttaessa. Egr venttiilin olen puhdistanut ja todennut toimivaksi. Olisiko joku ystävällisesti kertoa kuinka tämä ongema poistetaan.
PS: Tulpat on uusittu ja ruiskusuuttimen toimivat.
Kiitos jo etukäteen!

Poissa

Viestin otsikko: Re: Vikakoodit p0351 ja p0352 ???
ViestiLähetetty: 13.12.2015 13:34 

Ei mitään kokemusta tai tietoa tuosta, mutta tulee mieleen että olisiko jotain ogelmaa puolan plussasyöttäpuolella, se olisi ainakin yhteinen hukkakipinapuolan molemmille puoliskoille. Sytytyspuola A ja B taitaa viitata vikakoodit. saattaa toki olla joku yleisempi koodikin joka tulisi vaikka huonoista tulpistakin ja muista sytytyskatkoista?

Oliko tuossa sellainen puolapaketti/kansi, jossa on neli/(kolmi)npainen liitin tuohon tulee keskelle plussa (siinä taitaa olla 4 nastaa, nutta vain kolmeen tulee johto ja kaksi keskimmäistä taitaa olla sisäisesti kytketty yhteen?) saisikohan siitä yhdestä ylimääräisestä nastastasta jotenkin mitattua paljonko jännite heiluu (tai kokeilla syöttää parempaa plussaa akusta?). Se olisi ainakin yhteinen tekijä noille puola A ja B? Mutta aika monen mutkan kautta saattaa jännitekin tulla, sulake/rasia, virtalukko, rele...

Poissa

Viestin otsikko: Re: Vikakoodit p0351 ja p0352 ???
ViestiLähetetty: 13.12.2015 13:57 

Siinä puolapaketissa on pistoke jossa on piikit 1.2.3.4 ja niistä on käytössä 1.2.4

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]