Kerran vivusto Xm:stä petti, sitä Germaaniasta kotomaahan ajellessa. Konehuoneesta sai sen verran vipua paikallaan pidettyä että avustaja hytissä sai "mieleisen" pykälän paikalleen...

Tuossa tunnelmakuvaa Autobahnin varressa olleen "huoltoaseman" pihassa, jossa sitten vivusto tuli niputettua parilla pussinsulkijalla siten että selvittiin seuravaan nukkupaikkaan...

Tuollapäin se oli sitten alapuolelta, eteen sattuneessa Citroen -huollossa kun nosturille sujuvasti jonon ohi saatiin puhuttua. Oli yllättäen silloin kuulanivel katkennut irti vaihteiston vivusta, sen huollon sälli sitten hitsasi takaisin paikalleen ja meno jatkui ongelmitta...
Hytistä en oikein näe vaihtoehtoa millekkään "kikka-kolmoselle", konehuoneesta tai alta on tuonne pääsy. Kuvat on 2.1td:n pannuhuoneesta, tilaa ihan yhtä huonosti kuin ZPJ:n kanssa. Enkä usko että lisäventtiilit moottorissa tilanteeseen isommin vaikuttaa...