Kaapelimies kirjoitti:
Sanoisin että toi M14 oli täyttöpropussa ja tyhjennys M16. Eli samat kuin BX:ssä. Onkos siinä alumiininen vai peltinen öljypohja? M18 vois mennä suoraan tapilla ja uudella propulla niin ei tarttis pelata helicoilien kanssa.
Moottorin täyttöproppu ?? Ilmeisesti siis yhdistit tuohon vastaukseesi vaihteiston täyttöpropun. Öljypohjan materiaalia en lähde arvailemaan; arvaisin todennäköisesti väärin.
Oli miten oli, kaksi veikkausta (tai sitten varmaan tietoa) M14 puolesta

Pilipaliteemassa olis ainakin tarjolla "öljytulpan aukon uudelleenkierteytyssarja". 20 €:n hintaan tulee kyllä turhan paljon tavaraa eli kierretappi, 6 öljyproppua ja 12 kuparista aluslevyä.
Noissa on vaihtoehtoina M13, M15, M17 ja M20 eli onkos tähän tapaukseen sitten sopiva tuo M15 ettei tarvitse lähteä porailemaan reikää suuremmaksi ?
P.S. Mielenkiintoista muuten, miksi ihmisten täytyy väen väkisin voimailla öljyproppujen (ja sytytystulppien) kiinnivääntämisen kanssa. En ole nimittäin luotettavalta taholta kuullut, että keneltäkään olis koskaan tipahtanut öljyproppu sen tähden, että olis jäänyt liian löysälle

P.S.S. Näkyy olevan aika yleismaailmallinen ongelma tuo voimailu öljyproppujen kanssa, kun näkyy olevan tarjolla kartiomaisia uudeeenkierteyttäviä proppujakin kunhan vaan olis sopivan kokoisia + lisäksi noita veneen pohjatulpan tyyppisiä kiristettäessä turpoavia tulppia. Eivät sentään ole kumisia eli kestävät oikeesti kuumaa (ja öljyä)
