Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Viriboxi ja automaatti C5 2.0 Hdi?
ViestiLähetetty: 03.09.2009 13:05 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Ajelen 360 tuhatta ajetulla automaatti C5 Breakilla, auto on vuodelta 2002 ja entinen taksi. Olen haaveillut lisäväännöstä, kärry kun on tahmea tuossa pahimmoilleen 80 km/h:n tienoilla. Nyt kun poliisikin reivaa tuota puuttumiskynnystä alemmas niin olen mietiskellyt tuollaista boxi vaihtoehtoa. Se vain mietityttää, että miten tuo nelipykäläinen automaatti suhtautuu mahdolliseen tehon ja väännön lisääntymiseen.

Surffailin netissä ja löysin viriboxeja eBaysta ja tuossa toinen malliksi. Noita löytyy sieltä pilvin pimein 100 - 140 € hintaan. Onko noista kellään minkäänlaisia kokemuksia. Käsittääkseni elektroniikka ja ohjelmistot ovat samaa kamaa kuin täällä myytävissä, hinnat vain huomattavasti siedettävämmät lähetyskuluineenkin.

C5 2.0 HDI Break -04

Muistoissa:
BX 19 GT -85, BX 19 GT -86, CX 25 TRD Turbo -85/88, CX 20 -85, C5 2.0 HDI Aut Break -02
Poissa

Viestin otsikko: Re: Viriboxi ja automaatti C5 2.0 Hdi?
ViestiLähetetty: 03.09.2009 13:11 

Saksan ebaysta muutaman olen hommannut (jopa noitakin halvemmalla)ja ei niissä ole mitään ongelmia ollut.
Kaikki nuo toimii ihan samalla tavalla ja täällä suomessa vaan on hinnat jopa kuusinkertaisia :shock:

Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa

Viestin otsikko: Re: Viriboxi ja automaatti C5 2.0 Hdi?
ViestiLähetetty: 03.09.2009 13:55 

itsellä käyttökokemusta ohjainlaitteen optimoinnista oomaan c5 2,0 hdi aut.Tulos oli hyvä. Kannattaa verrata tarkkaan mitä eroa on boxilla ja ohjelmalla.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]