Jos auto on automaatti-ilmastoinnilla, uusi tarvikesäädin maksaa parikymppiä.
Lämmönsäädön ongelma on sitten ihan oikea "ongelma". Lämmönsäätömoottori viallinen, moottorin ura-akseli (suomen kieli on kivaa

) viallinen tai läpän uraholkki (edelleen suomen kieli on kivaa

) kulunut/haljennut. Asiasta löytyy varmaankin kaikilta Citroen aiheisilta palstoilta lisätietoa.
Pitkäkarainen Valeo maailmalta ei hirveitä maksa. Asennukseen kun varaa viikonlopun, niin ei tarvitse pahemmin kikkailla eikä tule kiire.
Kojetaulun irrottamiseen löytyy hyvä suomenkielinen ohje, josta selviää ruuvien ja pulttien sijainnit. Ei ihan pelkkä kojetaulun irrotus riitä
Jotkut ovat kyllä näpertäneet osan pois ja paikalleen kojetaulun rakosista, mutta ei onnistunut minun käsillä
