
oikea fillari pois. RP irti navasta. auto ylös. löysää työsylinterin iso mutteri kunnolla. irroita työsylinterin männän silmä siitä tapista. ( tuossa huomaat, miksi se sylinterin iso mutteri pitää löysätä kunnolla ). puukko kouraan ja leikkaa jämät vanhasta kumista ja siivoa paikat.myös se ura siitä putkesta. ota putkitongit ja irroita se sisänivel tangon päästä. sitten kuumailmapuhallin ja kuumenna se uusi siten ettet enää kunnolla kykene sitä käsissäsi pitämään. ja nopea muljautus sen tapin yli vinottain. kumi kyllä venyy ja orkkis ( xantian/xm:n muovinen on jo suorastaan vetelä. menee helposti. heitä mäkeen se rautalanka viritykset joilla se entinen kumi oli kiinnitettynä. korvaa hyvälaatuisella nippusiteellä ( vaikka) sitten kasaan käänteisesti ja muista sen sisänivelen lukitus siihen tangon päähän ,niin ei tuu ylläreitä ajellessa. sama koskee kaikkia palikoita jotka irroitit tai löysäsit.