Vaihdoin aikani kuluksi, etumaiset vissiin joskus vaihdettu, takimaiset ei koskaan, kilsoja 24tkm, ei mitään näkyvää kulumista ollut, kolmisen tuntia meni koko hommaan, alu imusarjaa ei ole suunniteltu kynttilöiden vaihtoa varten!
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
vibes
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 05.03.2016 20:39
Viestit: 1073 Paikkakunta: Turku
Joo on siinä aika näprääminen ja rahaakin palaa perusnelkkua enemmän, itse uusin aikanaan puolatkin samalla kun pari niistä oli porsinut jo aiemmin.
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
catmatti
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 06.03.2016 20:11
Viestit: 718 Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Onko tietoa mitkä tulpat ovat alkuperäisessä Xantussa V6 -00? Nämä mitkä oli paikallaan oli Bosch superit.
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Igor
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 07.03.2016 13:05
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
Google tiesi kertoa että Bosch FR7KDC. Tai toi on kyllä -99 V6 Activan speksiä, mutta kaippa ne on samat ollu kaikissa kuuvetosissa xantuissa:
Oliskos imusarjan tiivisteitä syytä uusia kun sen käyttää irti?
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
catmatti
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 07.03.2016 20:09
Viestit: 718 Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Hups lipsahti tuossa alussa nuo kilometrit oikein olantakaa! Siis 240tuhatta kilsaa on mennyt ja alkuperäiset tulpat oli, otin yhteyttä ensimmäiseen omistajaan ja sain kuittauksen asiaan, imusarjan tiiviste on vaihdettava kun on kovettunut ja menee palasiksi irroitettaessa.
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Igor
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 07.03.2016 23:43
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
Tuskinpa kukaan oletti että sulla on 24tkm ajettu Xantia siellä.
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
catmatti
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 08.03.2016 01:21
Viestit: 718 Paikkakunta: Naantalista kotoisin
No eipä tiiä, saattapa sellainen jossakin olla
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Igor
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 08.03.2016 11:38
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
Pilallehan semmonen olis mennyt kun ei ole ajettu.
Mitkäs tulpat pistit sinne?
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
catmatti
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 08.03.2016 18:04
Viestit: 718 Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Varmasti laitoin samanlaiset Bosch FR7KDC mitkä siellä oli jo leiskuttanut 15 vuotta, näyttävät olevan ikuiset, niin ei liene olevan mitään syytä alkaa kokeilemaan mitään muita ideoita
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Igor
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 15.03.2016 17:09
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
Lienee olleet liian ikuiset, kun näyttäis valmistus loppuneen kannattamattomana..? Mistäs löysit omasi?
Boschin "super plussaa" FR7LDC+ tarjotaan korvaavaksi kynttiläksi. Ja service näköjään kauppaa FR8KDC:tä.
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
catmatti
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 15.03.2016 18:20
Viestit: 718 Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Spareto välitti nämä suoraan hyllystä ja halvalla
VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
svc
Viestin otsikko: Re: V kutosen tulpat
Lähetetty: 15.03.2016 21:56
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
PSA:n mekaanikon manuaali vuodelta 2000 tarjoaa Boschin lisäksi vaihtoehtona NGK PFR6E-10.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.