1,8 16V. 2000. Laitoin uuden jakohihnan. SKF-sarjasta. Remmi SKF-nimellä, italialainen. Säätötrissassa* ohuemmat peltiosat. Aputrissa kuten 2l:ssa, metallinen, mutta helpompi laittaa, kun pultti ei ole syvennyksessä. Muuten säätö meni helpommin, vain kolmella säätökerralla. *Vastaavanlainen rakenne Fiat Bravossa murtui vain 2kk:n yliajalla.....Xantian entiset trissat (99) olikin vaihtomoottorin alkuperäisiä, vain joskus** avattuja, pestyjä, voideltuja, vielä ok, mitä nyt rasvat vähän jäykistyneet. Joten vieläkin voisi putsata....

Remmissä näkyi hieman rasituksen jälkiä, ajettu vähän alle 80tkm**. Kilsat nyt tot. 196tkm. Tämä oli 3:s remminvaihto. eka n. 80tkm, toinen moottorivaihdossa n.120tkm, (öljylaatuongelmat?) ja nyt.