Eikai siellä edes ole mitään kohoa? Se anturi oli kai joku tosi hieno malli.
Picasson polttoainemittari on oppivaa mallia, eli se haistelee ensisijaisesti sitä paljonko suuttimien läpi on kulunut ainetta koneeseen ja vain toissijaisesti tankin pintaa. Tankatessa on erittäin tärkeää sammuttaa auto, koska muuten se mittari menee justiin pois kohdiltaan. Toisekseen jos dieselissä esim. suutin vuotaa, niin mittari luistaa sillonkin pois paikoiltaan ja muutaman tankillisen jälkeen nafta voikin loppua jo, vaikka olisi vielä parikin palkkia jäljellä.
Tuon mittarin kalibrointiin on täälläkin ollut ohjeet ja niillä olen itsekin sen onnistunut nollaamaan kun vielä tuollaisen keksinnön omistin aikoinaan. Eli tankki ihan täyteen, sitten kotipihaan parkkiin. Akku irti joksikin aikaa ja bsi nollausproseduurien mukaisen sadetanssit auton ympärillä, avoimesta kuskin puoleisesta lasista parkkeja päälle ym. Sitten mittari alkaa näyttämään taas oikein ja kun ajaa tankkia mahdollisimman tyhjäksi ja täydeksi, niin se oppii taas asteikkonsa

.