Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 2CV: jarrunestekytkin
ViestiLähetetty: 10.04.2016 22:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 14
Paikkakunta: Tampere

Profiili WWW
Onko kenelläkään tietoa siitä, miten tämä rättärin "jarruneste" -kytkin oikein toimii?

Brake fluid - control switche, for 2CV + HY. Original Installed in the dashboard. Final version.
Kuva

Itse en keksi miten se pitäisi johdottaa ja sitä käyttää...



C5 '05
CX IE autom. '83
2cv6 '77
DS21 '68
ID '66
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 2CV: jarrunestekytkin
ViestiLähetetty: 10.04.2016 22:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Tuossa kytkimessä on kaksi kytkentänastaa. Nastat yhdistyvät nappulaa painettaessa. Myös jarrunestesäiliön (tietääkseni vain LHM-jarrullisissa, eli kaksipiiristen levyjarrujen kanssa) kannessa on kaksi kytkentänastaa, jotka yhdistyvät kun nestettä on liian vähän. Tämä kojelautaan kuuluva katkaisija kytketään säiliön kannessa olevan kanssa rinnan...

Ja tuota käytetään vain testaamaan jarrunesteen vähyyden merkkivalon kunto. Nappulaa painaessa pitää merkkivalon syttyä, samaten pitää samaisen valon syttyä kun säiliön päällä olevaa pientä hentoista valkoista nastaa painaa (joka todellisuudessa painaa kohoa alaspäin, jolloin anturin navat yhdistyy) tai sitten siinä vikatilanteessa kun nestettä on liian vähän...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 2CV: jarrunestekytkin
ViestiLähetetty: 10.04.2016 22:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 14
Paikkakunta: Tampere

Profiili WWW
jasu kirjoitti:
Tuossa kytkimessä on kaksi kytkentänastaa. Nastat yhdistyvät nappulaa painettaessa. Myös jarrunestesäiliön (tietääkseni vain LHM-jarrullisissa, eli kaksipiiristen levyjarrujen kanssa) kannessa on kaksi kytkentänastaa, jotka yhdistyvät kun nestettä on liian vähän. Tämä kojelautaan kuuluva katkaisija kytketään säiliön kannessa olevan kanssa rinnan...

Ja tuota käytetään vain testaamaan jarrunesteen vähyyden merkkivalon kunto. Nappulaa painaessa pitää merkkivalon syttyä, samaten pitää samaisen valon syttyä kun säiliön päällä olevaa pientä hentoista valkoista nastaa painaa (joka todellisuudessa painaa kohoa alaspäin, jolloin anturin navat yhdistyy) tai sitten siinä vikatilanteessa kun nestettä on liian vähän...


Kiitos! Tällä pääsee eteenpäin. Täytyykin tarkistaa, onko oman säiliöni päällä kyseisiä kytkentänastoja.



C5 '05
CX IE autom. '83
2cv6 '77
DS21 '68
ID '66
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: