Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 V6 2004 kuljettajan istuin, sähkömysteeri
ViestiLähetetty: 25.04.2016 09:15 

Olin aamukomussa töihin lähdössä. Ajattelin vaihtaa sadetunnistimen paukun, kun tuota räntää nyt tuntuu tulevan. Vedin sulakkeen irti ja samassa alkoi kuljettajan penkki liikkua ITSEKSEEN etuasentoon (Autoa ei oltu käynnistetty, eivätkä avaimet olleet edes virtalukossa.)Ja siihen se jäi. Vaihdoin myös siihen sulakkeen, mutta ei auttanut. Pitikin sitten aikataulullisista syistä lähteä ajelemaan polvet suussa työpaikalle. Siellä kokeilin myös liikkuuko apparinpenkki. Sekin oli juntassa, mutta mahdollisen kyydittävän onneksi ns. normaaliasennossa. Mitäköhän mun pitäisi alkaa?

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 V6 2004 kuljettajan istuin, sähkömysteeri
ViestiLähetetty: 25.04.2016 10:14 

Mystistä, ykköskoppasessa femmassa ei jakkaroille tule kuin virta ja kaikki ohjauskäskyt moottoreille kierretään raakasti kytkinten kautta.

Veikkaisin jotain johtosarja hässäkkää bsi:n suunnalla.

Poissa

ViestiLähetetty: 25.04.2016 11:24 

Plagu kirjoitti:
Mystistä, ykköskoppasessa femmassa ei jakkaroille tule kuin virta ja kaikki ohjauskäskyt moottoreille kierretään raakasti kytkinten kautta.

Veikkaisin jotain johtosarja hässäkkää bsi:n suunnalla.

Toi on itse asiassa kakkoskoppanen, unohtu jmainita. Vaikka siis vm 2004.

Poissa

ViestiLähetetty: 05.05.2016 07:22 

No niin. Tunsin itseni taas viisaaksi. Kiesi Hyrylään Auto-Centreen korjattavaksi. En ollut ehtinyt edes kotiin kun puhelin soi ja penkki kunnossa. Olivat vaihtaneet sadetunnistimen sulakkeen. Siis sen, jonka mä olin just vaihtanut. Ja ilmeisesti se oli sitten palanut saman tien. Joka tapauksessa penkit alkoivat toimia. Eli penkit ja sadetunnistin ovat yhteydessä toisiinsa. Vähän mystistä mun sähkötietotaidoille. Korjauksen hinnaksi tuli taskunpohjalla olleet kolikot.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]