Vika alkoi löytymään kun otin venttiilikopan pois ja käynnistin auton. Öljyä virtasi kunnolla ohi sieltä täältä, joten purin venttiilikoneiston pois ja haivaitsin vian, joka oli jäänyt "omaa tyhmyyttäni" huomaamatta aiemmin.
Kuten ylempänä mainitsin, on keinuvipuakseli ollut itse tehty ja kukkopojat ylikokoon koneistettuja... Siinäpä se... Kun vaihdoin venttiilikoneiston, vaihdoin enempää ajattelematta vain keinuvipuakselin ventiileineen, sekä akselin yläpuoliset "rikat". Keinuvipuakselin pukithan oli tietty myös koneistettu ylikokoon, kuten kuvasta näkyy! Kuvassa ylempi on paikallaan ollut koneistettu pukki, kun taas alla on jemmasta kaivettu koneistamaton yksilö. Onneksi löytyi kokonainen venttiilikoneisto varalta!
No nyt öljynpainevalo sammuu jo pelkällä startilla konetta pyöritettäessä.