Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Katsastuksen jälkeinen kolina ja tärinä?
ViestiLähetetty: 11.06.2016 05:52 

Profiili WWW
Kävin eilen tarjoamassa minun C5 2006 vekotinta leimalle, raidentangonpää (sisempi) oli väljä joten hylky tuli, se ei minua haittaa vaan auto menee ehjäämöön heti manantaina.

Se mikä minua ihmetyttää on se että kun lähdin konttorilta niin auton ohjaus tärisi ja pientä kolinaa kuuluui, samoin kun käännään rattia paikoillaan, niin ohjaus toimii "nykien", eli hieman täristää.

Mietin vain että osaisikohan joku ihan noin näppituntumalla kertoa että mitähän hattua on tuolla katsastuksessa tehty kun alkoi oireilemaan citikka näin, kun leimalle ajoin niin ohjaus ei tärissyt eikä kolissut yhtään, se ei ole sitä tehnyt lainkaan ennen tätä, eli on toiminut täysin moittetta mutta tuon konttorilla käynnin jälkeen nuo oireet alkoi...

Poissa

Viestin otsikko: Re: Katsastuksen jälkeinen kolina ja tärinä?
ViestiLähetetty: 11.06.2016 06:03 

Keula ylhäällä käännelty etupyöriä, ilmaa päässyt ohjaustehostimeen, tärinä häipyy kun kääntelee rattia laidasta laitaan muutaman kerran, häipyy kyllä parissa päivässä muutenkin.

Poissa

ViestiLähetetty: 11.06.2016 06:26 

Profiili WWW
tarttis kirjoitti:
Keula ylhäällä käännelty etupyöriä, ilmaa päässyt ohjaustehostimeen, tärinä häipyy kun kääntelee rattia laidasta laitaan muutaman kerran, häipyy kyllä parissa päivässä muutenkin.

Kiitos, jotakin tuommoista itsekkin ajattelin.

Itse mietin myös sitä että onko sillä väliä että katsastus-ukko ei nostanut jousitusta ylös kun nosti pyörät ilmaan, ja ajattelin sen aiheuttaneen esim. ilman pääsyn tuonne hydrojousitukseen, mutta katsotaan pari päivää jos tuo kolinatärinä katoaisi, kiitos vastauksestasi.

Poissa

ViestiLähetetty: 11.06.2016 12:23 

Viime maanantaina käytin omaani leimalla ja oireet oli identtiset.
Kolisi ja ratti tärisi käännöksissä. Oireet hävisi tosiaan päivässä.

Eli samat kokemukset sillä erolla että leima tuli huomautuksitta. 8-)
Alkuun katsuri ihmetteli kun ei käsijarru pelaa. Piti vähän vaivautuneesti huomauttaa
että tässä mallissa käykkäri ottaa eteen jonka sitten heti korjasi että olisi muistanut asian ilman asiakkaan huomauttelua. Ammattiylpeys se olla pitää :lol:

---------------------------------------
C5 vm. -2003, 2.0 Bensa
---------------------------------------
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]