Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Cx M-koneiden viritys?
ViestiLähetetty: 12.06.2016 14:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1334
Paikkakunta: Järvenpää
Kevyttä kansiremonttia olen tekemässä tuohon projekti prestigen M659 koneeseen ja mielessä että voisi pienen siivun kannesta poistaa.

Onko kokemusta noista, tai esim tietoa mitä muutoksia 2400 gti rally versiossa on? Tehoa 185 ja puristukset 9,5 sekä peltipakosarja. Onko loput nokalla hoidettu? Teho tulee kuitenkin 5500 vs 4800 (vakio) kierroksilla.
Joissain brittilehtien testeissä mainitaan 2400 gtin puristuksiksi 9.1 vaikka olen ymmärtänyt että vakiona 8,75.
Vähän kiinnostaisi Megasquirtauskin, etenkin jos puristuksia nostaa. Onnistuuko noilla nyky megoilla käyttää noita gtin vauhtipyörän 2 kpl antureita vai pitääkö olla joku moninokkainen pulssilevy?



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx M-koneiden viritys?
ViestiLähetetty: 13.06.2016 15:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Kaveri on parin viime vuoden kuluessa askarrellut DS 23 ie:hen MegaSquirtin kiinni, häneltä löytyy tarkempaa tietoa ja ohjeistusta varmaankin. Ei ole Sitruunapatongin jäsen valitettavasti, laitan sinulle Wesa yhteystiedot.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx M-koneiden viritys?
ViestiLähetetty: 13.06.2016 18:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1334
Paikkakunta: Järvenpää
ds-jekkeri kirjoitti:
Kaveri on parin viime vuoden kuluessa askarrellut DS 23 ie:hen MegaSquirtin kiinni, häneltä löytyy tarkempaa tietoa ja ohjeistusta varmaankin. Ei ole Sitruunapatongin jäsen valitettavasti, laitan sinulle Wesa yhteystiedot.

Kiitos!

Puristusten nostossa mietityttää tuo männän paukaman ja palotilan rako. Meneekö helposti liian kapeaksi? Toisaalta pitäisi parantaa seoksen pyörteilyä tuo raosta pursuava tavara puristuksen loppuvaiheessa?



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx M-koneiden viritys?
ViestiLähetetty: 19.06.2016 17:20 

Viestit: 3
Moro
Megaruutan onnistuminen riippuu täysin siitä miten monta piikkiä siinä alkuperäisessä vauhtipyörässä on sen anturin kohdalla.
Jos siellä on joku perinteinen 36-1 tai 60-1 niin onnistuu varmasti.
kaikki muutkin hammas määrät jotka on 360 luvun kans tasajakoisia toimii.
esim 360/36=10
360/60=6
360/4=90
esim 37 ei onnistu koska 360/37 ei mene tasan tulee 9,729....

Noista palotilan muodoista en niin tarkasti tiedä. Muovailuvahalla sen voi helposti mitata, jolloin näkee mistä ensin alkaa ottaa kiinni.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Cx M-koneiden viritys?
ViestiLähetetty: 20.06.2016 17:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1334
Paikkakunta: Järvenpää
Ok, tuossahan ei vastaavia koloja ole kuin monien muiden vauhtipyörissä. Tässä on kaksi erillistä anturia joista toinen ykk ja toinen rpm joka mitataan startin hammaskehästä. Siinä 145 hammasta joten ei taida siitä onnistua. Jos hommaisi nakun vauhtipyörän niin onnistuisi. Siinä z=120.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: