Kävin säädättämässä C5 II:n pyöräkulmat paikallisessa alan erikoisliikkeesä. Raportin mukaan suurin osa camber ja caster kulmista on ohjearvojen ulkopuolella, yksi oikein törkeästi. Kysyin asiasta asentajalta ja vastaus oli, että niille ei ole säätöä. En oikein ota uskoakseni. Kertoisiko joku viisaampi miten asia on?
Teuski
Viestin otsikko: Re: Camberit ja casterit
Lähetetty: 05.08.2016 13:07
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
Ainut säätö noille on rikkinäisten puslien ja kynkänlaakerien vaihto.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Les Excentriques
Viestin otsikko: Re: Camberit ja casterit
Lähetetty: 05.08.2016 13:39
Viestit: 1557 Paikkakunta: Tampere
Teuski kirjoitti:
Ainut säätö noille on rikkinäisten puslien ja kynkänlaakerien vaihto.
Kyllä niitä saa säädettyä korinoikaisupenkissä.
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
XM Break
Viestin otsikko: Re: Camberit ja casterit
Lähetetty: 05.08.2016 17:11
Viestit: 566 Paikkakunta: Viitasaari
EnnenWanhaan siirrettiin kohdilleen poraamalla ja hitsaamalla.
Plösöilijä
Viestin otsikko: Re: Camberit ja casterit
Lähetetty: 05.08.2016 19:25
Viestit: 738
Joo ja korinoikaisu vehjeksillä pumppu+ sylinteri ei tarvinnu etes penkkiä.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.