Tarkennusta, mikä osa tuosta pitäisi irroitella..?

Jousisylinterin jos irroittaa, niin yläpäästä mutteri irti, ja pyörännavasta napaa kiristävä pultti pois. Ja ohivuotoletku sekä koiranluu. Yläpään mutteri kannattaa pitää vielä paikallaan siten, että lekalla (palikkaa väliin) napauttaa sylinterin irti kartiosta...
Yläpään kumivulkanoidun joustintuen jos haluaa pois, niin sen saa irti jousisylinteriä alapäästä irroittamatta. Taas samainen iso mutteri sieltä yläpäästä irti, kartiosta irroitteluineen, hydrauliputki irti sekä jousipallo ja joustintuen neljän mutterin irroituksen jälkeen se mahtuu tulemaan pyöränaukosta käsin ulos kun jousisylinterin varren on painanut sisään ja jousitus on yläasennossa...
Nuo saa kyllä yhtenä kalikkanakin pois, jolloin alapäästä napaa kiristävä pultti pois, paluuletku pois, hydrauliputki pois, jousipallo pois ja joustintuen neljä mutteria irti koiranluuta unohtamatta...
Aika selkeää on, kun saa ensin pahimmat LHM-hiekkaseokset pois...