Kaarle kirjoitti:
Taas vaihtelin renkaita ja käytin hieman apuna hydrauliikkaa vanhan hyvän ajan malliin. Mutta taisipa olla virhe. Onko niin ettei näin saa toimia, kun hydesäiliö päätti pullauttaa nesteitä pihalle ja taas oli oikean etupyörän lokari edestä märkänä! Olinkin jo ihmetellyt kun viime renkaidenvaihdossa havaitsevani vuoto oli itsekseen päättynyt. Mahtoikohan olla viimeksikin vain omaa tietämättömyyttä renkaanvaihtotavoissa tuo epäilemäni hydevuoto.
Siellä on liikaa nestettä jos se korkin kautta tulee. Jos tulee saumoista on pönttö halki ja vaihtoon menee. Citroenin oma ohjekin on nesteen määrän tarkastuksessa epäselvä - jossain puhutaan auto ala-asennossa tarkastettuna, jossain hydrauliikkajärjestelmän paineet poistettuna tarkastettuna. Kyseessä on kaksi eri asiaa, Diagboxista paineet poistettuna auto tippuu vielä pari senttiä ja nestettä tulee varmaankin puoli litraa säiliöön lisää.
Jos jotkin renkaat ovat ilmassa kun auto lasketaan ala-asentoon, paluuventtiili pysyy auki. Auton renkaat uudelleen maahan laskettaessa nestettä tulee pyttyyn vielä lisääkin.
Muuten ei mitään hätää, liika neste sieltä vain on poistunut, mutta pumppu ja varsinkin sähkömoottori ottavat siipeensä kun niiden päälle valuu hydenestettä. Sillä keinoin minun bifuelistani oli sen pumpun sähkömoottorin edellinen omistaja polttanut.