Värkki josta on kyse on -10 C4 VTI 120 Berline.
Tottuneena ajelemaan näillä vanhoilla lämpimillä bensakrematorioilla,ihmetyttää vaimon käyttöauton hidas lämpeneminen.
Vitsailijoille tiedoksi , tiedän kyllä että C4ssä on penkinlämmittimet.
Aioin verstaalla vaihdattaa uuden termostaatin mutta kaveri ilmoittikin että termostaatti on sähkötoiminen!!ja ilmeisesti ihan kunnossa.Vaihdon jälkeen jotakin on ohjelmoitava uudelleen jne.Ja vielä kalliskin palikka.
Tietääkö joku onko termostaatissa jokin ulkoinen tunnistin vai mikä sen toimintaperiaate on?
Digi näyttöinen lämpömittari nousee tasan puoleenväliin eli kolme pykälää ja sekin hitaasti.Jos tuota jotenkin yrittää tulkata niin se merkitsisi että jos koko näyttö on 100 astetta niin puolet on jotakin 50 astetta?