Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: h3+ hydractive solenoidin sähköinen ohjaus
ViestiLähetetty: 01.11.2016 00:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Onko mitä sähköistä eroa noiden uudempien C5:n solenoidien ohjauksessa verrattuna H2:een?
Avausjännite, pitojännite ja taajuus? Löytyykö noistakin diodit vai onko Ecussa?



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: h3+ hydractive solenoidin sähköinen ohjaus
ViestiLähetetty: 01.11.2016 02:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Eipä näyttänyt ainakaan C5/C6-ECUssa isompia diodeja olevan, ks.videoni BHI:n piirilevystä. Suoraan meni älytrankulta piuhat liittimeen. Onkohan noissa transistoreissa sisällä tuollainen suojadiodi, sitäpä en tullut tutkineeksi, olen lähes varma kuitenkin ettei ole.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: h3+ hydractive solenoidin sähköinen ohjaus
ViestiLähetetty: 12.11.2016 22:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Ei ole H3+:n kelassa mittauksen perustella diodia, ainakaan ehjää.
Kunnon speksejä en ole tuosta löytänyt, mutta jonkun keskustelun mukaan olisi 12 V / 100 Hz pitojännite ja yleismittarilla näyttää noin 6 Volttia. Kelan resistanssi about sama H2:n kanssa.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: