Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=24533 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 04.11.2016 15:59 ] |
Viestin otsikko: | Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Olen menossa Saksaan ja mukana yksi ylimääräinen kuski, joten taidan tuoda kokeeksi C5:n V6 koneella I-II korisen farkun. Millä aut. laatikolla nuo ovat ja mikä jakohihnan vaihto väli? Käsittääkseni työläs vaihtaa tuo hihna? Katsonut Carlsson pajan tuotoksia, kun saisi olla kaikilla varusteilla, mitä noihin silloin saanut. Onko tietoa, miten ne parikymmentä kilovattia enemmän kutiteltu heidän versioista ja onko C5:n ollut kunnon kattoluukkua, vai onko lasikatto, kuten Peugeotissa? ![]() |
Kirjoittaja: | Plagu [ 04.11.2016 16:16 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
4hp20 ja 120tkm |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 04.11.2016 16:27 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Plagu kirjoitti: 4hp20 ja 120tkm Kiitos! ![]() Miten tuo 4hp20, vaikka verratuna AL4:n, onko samaa tasoa, vai jopa hieman parempi? |
Kirjoittaja: | olli__o [ 04.11.2016 16:34 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Minulla on mielikuva että suomalaisessa huoltokirjassa olisi ollut 2001 c5 V6 jakohihnalle 100 tkm vaihtoväli? Jossain on väitetty että tehoero olisi pääosin virityksenä yläkerta+moottorinpohjaus? http://schwab-kolb.com/citrpr21.htm The Citroën C5 by Carlsson: a thoroughbred engine Lainaa: The substantial improvements in performance offered on the C5 by Carlsson were achieved primarily by modifying the top part of the V6 engine ( intake and exhaust camshafts, intake manifold ) and the engine control unit. The upgraded engine develops 173 kW ( 235 bhp DIN ) at 6,000 rpm ( compared with 152 kW for the standard model ), with maximum torque of 320 Nm at 3,750 rpm ( compared with 285 Nm for the standard model ). Maximum values have increased significantly but the responsiveness and driving pleasure of the original engine remain unchanged, with engine torque of 260 Nm at 2,000 rpm. Voisikohan "Carlsson" myös vaikuttaa jotain jakohihnan vaihtoväleihin, lienee ainakin isommat voimat nokka-akselin takia kyseessä, en varmaan ainakaan venyttäisi vaihtovälejä, kun vertaa vaikka XU10 tehomallien jakohihnan kestoa normaaleihin? ZF4HP20 pitäisi olla kestävämpi kuin AL4, mutta minulla ainakin posahti saksalainen "Zeppelin" ZF hieman yli 200 tkm ajettuna (Mutta oliko sillä pakko Alastarollakin käydä ![]() |
Kirjoittaja: | Plagu [ 04.11.2016 16:50 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Onhan tuo 4hp aivan erimaailman vehjes kuin ripulinen al, mulla on tuo softatun 2.2hotkon perässä ja 440tkm rullattuna toimii ilman moitteita ja on saanu sikaa. |
Kirjoittaja: | Teuski [ 04.11.2016 16:53 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Olenko ollut ihan väärässä kun olen luullut kakkoskoppaisissa V6-femmoissa olevan AM6? |
Kirjoittaja: | toiras [ 04.11.2016 17:14 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Olet Teuski aivan oikeassa AM6 on.Ykkös ja kakkos koppasessa jakohihnan vaihtoväli on 180tkm ja hintaa vaihdolle 1250€ |
Kirjoittaja: | Plagu [ 04.11.2016 17:15 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Teuski kirjoitti: Olenko ollut ihan väärässä kun olen luullut kakkoskoppaisissa V6-femmoissa olevan AM6? Äh ajattelin koko ajan vain ykköskoppaisia. Tuo 180tkm vaihtovöli tiputettiin jossain kolossa 120tkm. |
Kirjoittaja: | Janne L [ 04.11.2016 17:17 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Käsittääkseni uusikeulaisessa V6 C5:ssa on poikkeuksetta Aisin. Paljon mitään muuta hyvää ei C5 II:ssa sitten käytännössä olekaan verrattuna ykköseen. Huomaa myös oleellinen ero lämmityslaitteen kestävyydessä. |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 04.11.2016 17:25 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Jopa tuli tieto pläjäyksiä nopeasti! ![]() Miten sitten AM6, kun hiukan näihin Citikan automaattehin suhtautuu varauksella, mutta taitaa kuitenkin olla ainoa oikea vaihtoehto V6:n perään? Vielä kun joku osaisi kertoa kattoluukku asiasta, onko ollut saatavana tavallisella luukulla, vai lasikatolla, kun kuvissa ovat lasit niin julmetun kokoisia? Päivittelen alkuviikosta, jos löytyi hyvä yksilö? ![]() |
Kirjoittaja: | toiras [ 04.11.2016 17:27 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Vehon hinnastossa oli 200tkm vaihtoväli kun yritin ostaa 180tkm ajetun 05:sen mutta nyt näyttää hinnastossa olevan vaihtoväli 180 tkm, |
Kirjoittaja: | Janne L [ 04.11.2016 17:31 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Olen noita aika paljon selaillut ennen nykyistä autoa ja muistelen ettei kattoluukkua ole juuri vastaan tullut ja nimenomaan perinteistä pientä räppänää. Isoa lasia ei taida olla missään. Jos et ihan ole lukittunut tuohon moottoriin, niin huomaa että C5 II:sta on saanut myös 2.2 hdi biturbo (HDi170) automaattina (AM6), joka on mielestäni mielenkiintoisin vaihtoehto kyseiselle kopalle. Yleensä ovat manuaaleja mutta osa automaatteja. |
Kirjoittaja: | ds-jekkeri [ 04.11.2016 19:12 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Plagu kirjoitti: 4hp20 ja 120tkm Hihnasto ei ole muuttunut juuri mitenkään 15 vuoden aikana ja vaihtoväleinä on merkkiliikkeen toimesta mainostettu 100,120 ja 180 tuhatta. Nykyään tosiaan lienee 180tkm noilla es9a-sarjan koneilla. Onko joku joskus kuullut että noista olisi remmi katkennut? Olen ajanut 250tkm ajettua C5-V6:sta johon ei ollut kertaakaan remmiä vaihdettu, eikä ollut kuulemma aikomuksena vaihtaakaan, tonnin autoon kahdeksansadan remonttia. Näkyy auto olevan liikenteessä vieläkin. Onko es9-sarjan koneiden remmi ja vesipumppu välipyörineen ikuinen? |
Kirjoittaja: | Les Excentriques [ 04.11.2016 20:02 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
ds-jekkeri kirjoitti: Onko es9-sarjan koneiden remmi ja vesipumppu välipyörineen ikuinen? Ihan varmasti ei ole ![]() |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 04.11.2016 20:55 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Janne L kirjoitti: Olen noita aika paljon selaillut ennen nykyistä autoa ja muistelen ettei kattoluukkua ole juuri vastaan tullut ja nimenomaan perinteistä pientä räppänää. Isoa lasia ei taida olla missään. Jos et ihan ole lukittunut tuohon moottoriin, niin huomaa että C5 II:sta on saanut myös 2.2 hdi biturbo (HDi170) automaattina (AM6), joka on mielestäni mielenkiintoisin vaihtoehto kyseiselle kopalle. Yleensä ovat manuaaleja mutta osa automaatteja. Noi ovat sitten varmasti samoja, kuin Pöksöissä olevat lasikatot? Infoan, kun pääsen omalla sormella kokeilemaan! ![]() En välttämättä lukittunut koneeseen, mutta kun joku tulee nyt samalla vaivalla ja tuntuu taas kaikkea tavaraa kertyvän takaisin päin, niin ajattelin logistiikkaa hoitavan tuollaisen farkun. Ideana vain löytää ehjä, missä olisi Xenonit, nahat, orkkis navi ja se lasikatto, niin semmoisesta voisi joskus saada eronkin, kun jotain spesiaalia? |
Kirjoittaja: | Huikko [ 04.11.2016 21:44 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Ykköskopan luukku on isompi kuin kakkosen, joka on normaali webasto. Molempia on tehty kattoluukulla ja ne yleensä toimivat ongelmitta. Itse pidän aikaisemman mallin isommasta luukusta. Muutenkin pidän ykkösestä enemmän. Tuo semmoinen 2001-04 carlsson farkku kattoluukulla. Viittaan sitten kiinnostuneena kun se ei enää kiinnosta. |
Kirjoittaja: | xs2jammu [ 05.11.2016 09:10 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Kyllä noi ekat X5:setkin ovat vielä 100tkm hihnan vaihtovälillä kuten ykköskoppaisetkin, vasta -07 vuosimallista eteenpäin ja X7:kat ovat 180tkm vaihtovälillä. Kaikki ykkös koppaiset ovat ZF-laatikoita ja kakkoskoppaisesta alkaen ovat Aisinin tekemiä. |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 08.11.2016 10:50 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Autohan löytyi ja hankinnat sopivat hienosti kyytiin. Ei, ei ole Carlsson, niitä oli pari tarjolla, mutta kaasu versioiksi muutettuja ja kuka sellaisen nyt huolisi? ![]() Eikä II korista, kun hinnan puolesta ei mitään järkeä, mutta I korinen käsittämättömän hienossa kunnossa oleva farkku. Vielä en ole keksinyt varustetta, mikä puuttuisi ja ajettu maltilliset 207tkm. Jos joku viitsii "servisestä" katsoa, mitä varusteita tuo pitää sisällään, niin kiitollisuudella ottaisin tiedon vastaan VF7DEXFXF76325572 ja onko noissa V6:ssa nopeuden mukaan muuttuva ohjaustehostaja? Mikähän versio navi on ja tietysti kiinnostaa, jos jollakin on Suomen sisältävä navi CD? Molemmat autot mitkä ostin, tulivat hienosti Tanskaan ja Ruotsiin keltapäätyisillä siirtokilvillä, ilman mitään ongelmia ja nyt sitten ei kukaan kysellyt kilpiä hakiessa osoitettakaan ajokorttiin, tai passiin??? ![]() |
Kirjoittaja: | Plagu [ 08.11.2016 11:06 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
TUOTETYYPPI AUTO KAUPALLINEN MERKKI/KOMPONENTTITYYPPI CITROEN TUOTELINJA C5 PROFIILI 5-OVINEN FARMARI VIIMEISTELY SUPERIEURE BASSE PLUS MOOTTORI ES9J4S-RUISKU VOIMANSIIRTO BVA4 MAALITYYPPI METALLIVÄRI KORIN VÄRI EYP - MAALI GRIS FULMINATOR SISÄVERHOILUN TYYPPI CUIR L005 + TEP ARGALI V145 "C9" VERHOILUVÄRI "FT" VAIHTEISTO (OMINAISUUDET) HP20 (AVL) MOOTTORI (TYYPPI) ES Auton ominaisuudet VIIMEISTELY SUPERIEURE BASSE PLUS MAALITYYPPI METALLIVÄRI KORIN VÄRI EYP - MAALI GRIS FULMINATOR SISÄVERHOILUN TYYPPI CUIR L005 + TEP ARGALI V145 "C9" VERHOILUVÄRI "FT" VAIHTEISTO (OMINAISUUDET) HP20 (AVL) OHJAUS MUUTTUVA OHJAUSTEHOSTIN Moottorin polttoaineensyöttö MOOTTORI ES9J4S-RUISKU DIESELSUODATTIMEN VESI-ILMAISIN ILMAN DIESELSUODATTIMEN VEDENTUNNISTINTA POLTTOAINE LYIJYTÖN BENSIINI SAASTEEN POISTO (MOOTTORI) EEC 2000 -PUHDISTUS (MOOTTORI) MOOTTORI (TYYPPI) ES ÖLJYNJÄÄHDYTIN VESI/ÖLJY -VAIHDIN VAIHDELAATIKOSSA MOOTTORIN JÄÄHDYTYS JÄÄHDYTIN EP:36 - 27 DM2 KUPARI HUOHOTINJÄRJESTELMÄN LÄMMITYS ILMAN LÄMMITTIMEN KOTELO KAASUPIIRI LAITE (SAASTUMISEN ESTO) ILMAN PUHDISTUSLAITETTA AJONEUVON SAASTEENPOISTOJÄRJESTELMÄ PAKOKAASUNPUHDISTUS VEROHELPOTUKSET EURO 4 HIUKKASSUODATIN ILMAN HIUKKASSUODATINTA TUULETIN 1 TUULETIN 500 W SUIHKUTUS LIITÄNNÄISMUUNNELMA BOSCH-RUISKUTUSJÄRJESTELMÄ ILMALÄPPÄKOTELO MOOTTOR KURISTUSRUNKO (MOOTTORIN I-OTTO) Vaihteisto VOIMANSIIRTO BVA4 VAIHTEISTO (OMINAISUUDET) HP20 (AVL) VÄÄNTÖSUHDE TAKA-AKSELIN HYPOIDIPYÖRÄSTÖ 20 X 69 PYÖRÄN TYYLI KEVYTMETALLIVANNE MONZA 16 TUUMAA KYTKIN ILMAN KYTKINTÄ PYÖRÄN PUOLEINEN TIIVISTE PYÖRÄN PUOLEN TIIVISTE AC 3300I AKSELIN PUOLEINEN TIIVISTE PERÄN PUOLEN TIIVISTE AAR 3300I RENGAS (MITAT, TYYPPI) 215X55X16 W-RENKAAT PYÖRÄ (TYYPPI) KEVYTMETALLIVANNE-OSASARJA 2 ILMANPAINEEN HÄVIÖN OSOITIN ALHAISEN RENGASPAINEEN ILMAISIN VAIHTEISTON TYYPPI HP-AUTOMAATTIVAIHDELAATIKKO Jousitus Ohjaus Jarrut OHJAUS MUUTTUVA OHJAUSTEHOSTIN LUISTONESTO ILMAN LUISTONESTOA OHJAUSMEKANISMIN RATA OHJAUSMEKANISMIN LIIKEMATKA 148 JOUSITUS NORMAALI JOUSITUS AKTIIVIJOUSITUS HYDRACTIVE-JOUSITUS 3 PLUS AJOVAKAUDEN HALLINTAJÄRJESTELMÄ ELEKTRONINEN VAKAUSOHJELMA Kori Varusteet SIVUJEN KORISTELU (ULKONÄKÖ) SIVUSUOJAT KORINVÄRISET SIVUJEN KORISTELU (MITAT) SIVUSUOJAT MUOVIA + KROMIA PYÖRÄN PÖLYKAPSELI (TYYLI) KOISTEKAPSELI MONZA 16 TUUMAA KYNNYSVALO KYNNYSVALAISTUS LISÄSUOJUS (MOOTTORIN ALLA) ILMAN MOOTTORIN ALAKILPEÄ ULK. TAUSTAPEILIN LISÄTOIMINTO SÄHKÖTOIMINEN TAITTO KULJ + MATK + PERUUTUSVAIHDE TUULILASINPYYHIN ETUPYYHKIMEN SULKA, SADETUNNISTIN TAKALASIN PYYHIN TAKALASINPYYHIN AJOVALON PYYHIN AJOVALONPESIMEN PYYHIN ETUPANEELIN SULJIN ILMAN ETUPUSKURIN TULPPAA TAVARATELINE ASENNUS, KATTOKISKOT ETUSUMUVALO EI ETUSUMUVALOJA VARAPYÖRÄ KEVYTMETALLIVANNE + VAKIOMALLINEN RENGAS ULKOISET LISÄVARUSTEET KORIN VÄRISET ULKOKAHVAT + ULKOTAUSTAPEILIT KATTOLUUKKU KATTOLUUKKU TEHOST. IMPULSSIOHJ.+PURISTUSSUOJA PUSKURIN KORISTE KORINVÄRINEN PUSKURIRAITA IKKUNA (TYYPPI) LÄMPÖSUOJATTU TUULILASI VARUSTEPAKETTI "LOOK EXTÉRIEUR" KORIN VÄRINEN LOOK EXTERIEUR -PAKETTI Sisävaruste SISÄVERHOILUN TYYPPI CUIR L005 + TEP ARGALI V145 "C9" VARASHÄLYTIN HÄLYTYS ULTRAÄÄNI, VAKIOALUE TAKAISTUIMEN KÄSINOJA TAKAKÄSINOJA RADIO/PUHELIN RADIOPUHELIN ESIVARUSTE (ANT+KAAPELI) VAIHTEIDEN PORRASTUS ASTEIKKO KM/H OHJAUSPUOLI (KULJETTAJAN ISTUIN) VASEMMANPUOLINEN OHJAUS LISÄLÄMMITIN ILMAN LISÄLÄMMITYSTÄ KOJELAUDAN LAITTEISTO KOJELAUTA PANEELI PUUKORISTELU TAVARATILAN VERHOILU TAVARATILAN PVC-MATTO+SUOJAMATON SIVUT ISTUIMEN ALUSHYLLY 1 SÄILYTYSLAATIKKO ISTUIMEN ALLA KAIUTIN 4 ETUKAIUTINTA (2 DISK + 2 KAIUT) + 4 TAKAKAIUTINT AUTORADION OHJAUS RADION KAUKO-OHJAUS SUOJAUS (VERHO, SIVUHÄIKÄISYSUOJA, KATTOLUUKKU) ILMAN TAKAVERHOA ETUMATKUSTAJAN ISTUIMEN KORKEUDEN SÄÄTÖ ETUSÄÄTÖ, MATKUSTAJAN VÄLILEVY KULJETTAJAN ISTUIMEN OHJAUS KULJETTAJAN ETUISTUIMEN SÄHKÖSÄÄTÖ ETUMATKUSTAJAN ISTUIMEN OHJAUS MATKUSTAJAN ETUISTUIN, SÄHKÖSÄÄTÖINEN KULJETTAJAN ISTUIMEN SÄÄTÖ ILMAN KULJETTAJAN ISTUIMEN RISTISELÄN TUEN SÄÄTÖÄ SISÄVERHOILUELEMENTIT KESKIPYLVÄÄN JA TAKASIVUPANEELIN PÄÄLLYS KANGASTA ETUISTUIMEN KÄSINOJA SOVITETTU, KÄSINOJA CD-SOITIN ASENNUS CD-LEVY SÄILYTYSLOKERO ASETUS KOTELO NAVIGOINTILAITE NAVIGOINTIJÄRJESTELMÄ - VÄRINÄYTTÖ AUTO-PC:N CD-ROM-LEVY ILMAN CD-ROMIA AUTO-PC:HEN VALONHEITINTEN LAMPUT LATAUKSEN MERKKIVALO TAKALASINNOSTIN SÄHKÖT. TAKALASINNOSTIN IMPULSSIOHJAUS + LUKITUS NÄYTTÖ NÄYTTÖ (NAV.+VID.+RAD.+KELLO,LÄMPÖT.,CD) MEIKKIPEILI KULJ.+MATK. PIILOTETTAVISSA, VALO ÖLJYMITTARI LÄMPÖTILAN VASTAANOTIN ISTUINLÄMMITIN ISTUINLÄMMITYS OHJAAMON JALKATILAN VALAISTUS KULJETTAJAN + ETUMATKUSTAJAN JALKATILAN VALAISTUS TAKAMATKUSTAJAN SUOJAUS TAKAMATKUSTAJAN SUOJAUKSEN KANSSA TURVATYYNYN NEUTRALOINTI MANUAALINEN TURVATYYNYN DEAKTIVOINTI AJOVALO, JOSSA KORKEUDENSÄÄTÖ AUTOMAATTINEN AJOVALON SÄÄTÖ RADIOVASTAANOTIN RADIO-/PUHELINJÄRJESTELMÄ "RT2" JÄÄHDYTYS AUTOMAATTINEN ILMASTOINTI VAKIONOPEUSSÄÄDIN NOPEUSSÄÄTÖ SISÄTAUSTAPEILI PÄIVÄ-YÖ TAUSTAPEILI SÄILYTYS LASTITILASSA TAVARATILAN LOKERO ESTEEN TUNNISTUS ESTEENTUNNISTIN ILMANPAINEEN HÄVIÖN OSOITIN ALHAISEN RENGASPAINEEN ILMAISIN VAHVISTIN TAAJUUSKORJAIN EKVALISAATTORIVAHVISTIN RADIOTAAJUUS LÄNSI-EUROOPAN RADIOTAAJUUS LUKITUKSEN OHJAUSMEKANISMI TAKALUKOLLA VARUSTETTU KESKUSLUKITUS IKKUNA (TYYPPI) LÄMPÖSUOJATTU TUULILASI OHJAUSPYÖRÄ NAHKAINEN OHJAUSPYÖRÄ, 4-PUOLAINEN TUULETIN 1 TUULETIN 500 W VARUSTEPAKETTI « TUNNELMA » AMBIANCE-PAKETTI DECOR BOIS Sähkö VAIHTOVIRTAGENERAATTORI VAIHTOVIRTALATURI 150 AMP AKKU AKKU L3 450 KÄYNNISTYSMOOTTORI KÄYNNISTYSMOOTTORI CL 4 ERITYISVALAISTUS AUTOMAATTINEN AJOVALOVALAISTUS KYNNYSVALO KYNNYSVALAISTUS ULK. TAUSTAPEILIN LISÄTOIMINTO SÄHKÖTOIMINEN TAITTO KULJ + MATK + PERUUTUSVAIHDE VALONHEITINTEN LAMPUT LATAUKSEN MERKKIVALO OHJAAMON JALKATILAN VALAISTUS KULJETTAJAN + ETUMATKUSTAJAN JALKATILAN VALAISTUS ETUSUMUVALO EI ETUSUMUVALOJA AJOVALO, JOSSA KORKEUDENSÄÄTÖ AUTOMAATTINEN AJOVALON SÄÄTÖ Varustemerkit SUIHKUTUS LIITÄNNÄISMUUNNELMA BOSCH-RUISKUTUSJÄRJESTELMÄ Muuta MUUNTELUKRITEERI, SUUNNITTELUN KOHDEASIAKASKUNTA VAKIOMALLINEN ULKOILMA NORMAALI ILMASTO OHJAUSPUOLI (KULJETTAJAN ISTUIN) VASEMMANPUOLINEN OHJAUS AJO HYVÄ MAASTO ULKOISET LISÄVARUSTEET KORIN VÄRISET ULKOKAHVAT + ULKOTAUSTAPEILIT SULAKERASIA BSI COMM 2000 VAROITUSKOLMIO VAROITUSKOLMIOVALMIUS |
Kirjoittaja: | Plagu [ 08.11.2016 11:08 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Tuossa sen vanhempi navi 4:3 värinäytöllä, en tiedä onko siihen edes olemassa pohjoismaan karttoja ei ole tullut ainakaan missään alan paikoissa vastaan. |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 08.11.2016 11:30 ] |
Viestin otsikko: | Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta? |
Plagu kirjoitti: Tuossa sen vanhempi navi 4:3 värinäytöllä, en tiedä onko siihen edes olemassa pohjoismaan karttoja ei ole tullut ainakaan missään alan paikoissa vastaan. Kiitos tuhannesti tiedoista! ![]() ![]() Ohjaus todella kevyt kaupungissa, kun vertaa muihin millä ajanut? Muuten aika mielyttävän tuntuinen, mitä sillä itse pikkuisen ajoin. |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |