No se säätäminen on helppoa

Ajoneuvo käyntiin, vapautat seisontajarrun, poljet jarrupoljinta niin per.....sti muutaman kerran(pohjaan asti) ja volaa pitäisi olla säädössä, jos ei niin sitten otat eturenkaat irti ja katsot että jarrusylinterin kyljessä olevat vivut liikuvat riittävän paljon eteenpäin, jos ei niin löysäät seisintajarrun vaijereita, vipuja kannataa ensin kokeilla vääntää pihdeillä, hyden toimintaa ei senkummemin testailla, muutamia vuosia olen saanut katsastuksessa sellaista palvelua missä "insinööri" nostaa kulkimen renkaanvaihto asentoon jonka jälkeen on hän etsinyt välyksiä vähän jokapuolelta löytämättä niitä

syy moiseen on varmaankin siinä että kyseinen henkilö on varmaankin joskus kuulut joltain ettei nuo sitikat nousisi enää ylös jos niistä pääsee paine järjestälmästä

muutoinhan noissa ei ole mitään senkummempia tarkastelu kohteita kuin mitä on jossain tojotissa tahi oopeleissa