kai se nyt lienee ittestään selvä . jos ei mikään jarruta liikettä , niin kai se kiertyminen on myös mahdollista .
ja siihen käsijarruuun EI KOSKETA ENNEN hydr. paineitten nostoa ja muutaman kerran polkimen painallusta .
suurimmat munaukset tehdään juuri tuon perus -säädön unohtamisella.
1 : vanhat jarrujämät pois
2: siivotaan paikat
3: KORTONGIN SISÄLLE jotakin öljyä, lootaöljy on oikein passeli . menee sujuvasti kässärivivun vierestä ruuvarilla raottamalla ja tippakannulla lipittämällä ENNEN muita hommia . :
4: NYT ALAT KIERTÄÄ mäntää ,,,saa painaa samaan aikaan ......
5: uutta kalikkaa voi tarjota paikalleen jos vaikuttaa siltä ettei mäntää hyödytä enempää pyöritellä . ja kannattaa valita sellainen palikka siihen männän puolelle , siinä on semmonen pikkunen tappi ( sillä rautapuolellla ) . männästäki voi ettiä semmosen kolon ( ei välttämäöntä ) jossa on vieressä semmonen ura.
: lienee selvää ,että levyn toiselle puolelle on myös jotain pikku kitkaa hyvä asentaa.... nyt saa laittaa ,myös palikka jossa ei ole sitä tappia.
: kun kamat ovat kasassa , niin EI KISKOTA EIKÄ MUUTENKAAN kosketa kässärihommiiin kuin LÖYSÄÄMÄLLÄ KAIKKI perus säädöt täysin nollille.
jos jotenkin on myös toisesta puolesta selvitty ( samojen vittuilujen kera ) ....niin moottori käyntiin ja hyrd . paineet ylös .
muutaman kerran JARRUPOLJINTA painaen ,,,,,,
nooo . moottorin voi sammuttaaa.......jos haluaa.. ei pakko.
hirvittävän uteliaisuuden saattelemana ........NYT VOI KOKEILLA KÄSSÄRIKAHVAA ........huomasitteko ? eihän se noussukkaan 90 asteen kulmaan .....just ja just ehkä 45 astetta .
MIKSI : perus säädöt hoidettiin ensin huoltaen mekanismin ,jonka hommana on pitää huolta perus-asetuksista ....
oikein hyvää joulua ........vaan
