Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: mittään nää ei kestä
ViestiLähetetty: 01.12.2016 13:01 

Viestit: 292
nyt jo alkuperäinen vdo ,n tankkipumppu sanoi työsuhteensa irti pumpannut kevyesti vajaan 43000litraa polttoainetta tuonne moottorille .nyt uusi paikoillaan ja matka jatkuu
km takana vasta 626100 c5 hdi 02


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: mittään nää ei kestä
ViestiLähetetty: 02.12.2016 20:27 

Viestit: 216
Menikö kerrasta mykäksi vai alkoiko oireileen niin, että koputtelemalla sai tekohengitettyä käyntiin ?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: mittään nää ei kestä
ViestiLähetetty: 02.12.2016 22:23 

Viestit: 292
vanhuuttaan hylyyn oli ostettu uusi pumppu varalle jo 2010 nyt tuli vasta tarvista ei auttanu koputtelut enää sen verran viksu vekotin että teki loppunsa tuossa tallin eessä eikä tuolla pohjoisen selkosissa vesisateessa keskellä yötä


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: mittään nää ei kestä
ViestiLähetetty: 31.12.2016 10:11 

Viestit: 292
vajaa 3000 tuhatta ajettu tankkipumpunvaihdon jälkeen suurin yllätys on tuo kulutuksen tippuminen matkaajossa kautta pätkäpyöritys ennen ei päässyt tankillisella kuin 800km kun rupesi vaatimaan tankkausta 62-64 l meni yleensä
nyt pumpunvaihdon jälkeen tuo 1100>ja ylikin normaalia viimesin tankkaus keskinopeus 60 joulun ruuhkaliikenteessä 5,56 ei tää oo mulla ollessa ikinä kulkenut näin vähällä = takkuava tankkipumppu yllättävän paljon nostaa kulutusta


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: mittään nää ei kestä
ViestiLähetetty: 31.12.2016 13:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Kun toit asian esille niin tulee jälkikäteen mieleen, että totta, samansuuntaista ilmiötä oli meillä picasson pumpunvaihdon yhteydessä. Ei ero ollut noin suuri, mutta oli jo vuodenpäivät vienyt noin 0,5-1 l enemmän ja tuntunut vähän laiskalta. Pumpun vaihdon jälkeen huomasin auton taas vähän pirteämmäksi ja jossain vaiheessa myöhemmin kiinnitin huomioita että kulutukset taas hyvällä tasolla, mutten osannut yhdistää tuohon vaihtoon ilmiötä. Jos löpö ei siirry kunnolla niin jää ruiskutuspaineet alhaisiksi joka pitää kompensoida kaasupolkimella jolloin ruiskutusaika pitenee. Tällöin arvatenkin isoterminen osuus paisunnassa kasvaa ja hyötysuhde heikkenee.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: