gelupa kirjoitti:
Ohjaustehostimen pumppu sijaitsee auton etuosassa lähellä jousia. Sen tehtävänä on helpottaa vauhtipyörän liikettä. ohjaustehostimen pumppu toiminta välittyy raidetankoon ja raidetangon päähän. Ohjaustehostimen pumppu koostuu hihnapyörästä ja LHM-nesteen säiliöstä. Säiliön paine saa hihnapyörän ja siihen liitetyn moniurahihnan liikkeelle. Moniurahihnaa kutsutaan myös nimellä lattahihna. Moniurahihnan liike vaikuttaa ohjausakseliin ja hammastankoon, jotka saavat pyörät kääntymään vasemmalta oikealle.
Hitto, mullahan on muhkussa kaikki nyt väärin! Ohjaustehostimen pumppu oli jossain moniurahihnan välissä ja jousien lähellä oli vaan hammastanko, jonne meni jotain letkuja eikä mitään hihnaa ollut siellä ohjausakselissa. Ja säiliön painekin katosi, kun availin sen kantta varomattomasti, nytkö ei enää pyörät käänny tehostetusti? Apua!