Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet
ViestiLähetetty: 18.03.2017 18:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2163
Kyselen taas näitä omia typeriä kysymyksiäni. :) Tuli tuommoinen kolmella pytyllä käyvä 2.0 C5 ja hetken pähkäiltyäni, viittasi suutin vikaan. No ei tietenkään ollut yhtään 2 litraisen suutinta, mutta 1.8 litraisen koko tukki suuttimineen. Laitoin sen paikalleen ja toimii vallan hienosti sillä.
Onko kellään tietoa, mitä eroa niillä suuttimilla lopulta on? 1.8 suuttimissa oli vihreät rinkulat ja 2.0:ssa valkoiset. Voiko niillä 1.8 suuttimilla saada jotain suurempaa vahinkoa aikaiseksi?



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet
ViestiLähetetty: 18.03.2017 19:59 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4696
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
sulla eiio ollu mitään vikaa niissä vehkeissä . mutta kun oot ropannu niitä , niin kontaktiongelmat ratkesivat samalla ......
harvoin ite vehkeissä on ongelmia ( on mahdollista kuitenkin ) . usein LIITÄNNÄT ovat syyllisiä ongelmiin . ...usein ja useimmiten auttaa kun irrottaa tai heilauttaa liitosta , ja myrkyttää sitä vaikkapa WD -40 tai CRC 5-56 tuotteilla IRROTETTUNA ja takaisin tyrkättynä ....
menetelmä toimii


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet
ViestiLähetetty: 18.03.2017 20:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2163
kokemjne kirjoitti:
sulla eiio ollu mitään vikaa niissä vehkeissä . mutta kun oot ropannu niitä , niin kontaktiongelmat ratkesivat samalla ......
harvoin ite vehkeissä on ongelmia ( on mahdollista kuitenkin ) . usein LIITÄNNÄT ovat syyllisiä ongelmiin . ...usein ja useimmiten auttaa kun irrottaa tai heilauttaa liitosta , ja myrkyttää sitä vaikkapa WD -40 tai CRC 5-56 tuotteilla IRROTETTUNA ja takaisin tyrkättynä ....
menetelmä toimii


Ai se onkin ominaisuus, että suuttimessa on ruostetta ja se kusee suoraan raakana? :lol: Ei sitten mitään, laitan ne sitten takaisin sinne ja heiluttelen niitä johtoja ja ruiskin WD:tä!

Meillä päin on tapana oikein korjata näitä, eikä uskoa ihmeisiin! :?



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet
ViestiLähetetty: 18.03.2017 21:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 709
kokemjne kirjoitti:
sulla eiio ollu mitään vikaa niissä vehkeissä . mutta kun oot ropannu niitä , niin kontaktiongelmat ratkesivat samalla ......
harvoin ite vehkeissä on ongelmia ( on mahdollista kuitenkin ) . usein LIITÄNNÄT ovat syyllisiä ongelmiin . ...usein ja useimmiten auttaa kun irrottaa tai heilauttaa liitosta , ja myrkyttää sitä vaikkapa WD -40 tai CRC 5-56 tuotteilla IRROTETTUNA ja takaisin tyrkättynä ....
menetelmä toimii



Useaan C5 olen vaihtanut suuttimen, mutta yhtään kontaktivikaa en ole löytänyt suuttimien liittimistä, kaikki on tietysti mahdollista...



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet
ViestiLähetetty: 18.03.2017 23:15 

Viestit: 150
Pysytään nyt asiassa eli käykö 1.8 suuttimet 2.0 koneeseen?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet
ViestiLähetetty: 19.03.2017 00:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 709
Näkyy olevan eri suuttimet 1.8 16V (malli 1984 E3, 12ohm.) ja 2.0 16V (malli 1984 E2, 14,5ohm.). Lienee vielä olevan eri tuotto suuttimissa, löytynee googlella lisää tietoa...



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  

cron