|
Kirjoittaja |
Viesti |
betaromeo
|
Viestin otsikko: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet Lähetetty: 18.03.2017 18:02 |
Viestit: 2163
|
Kyselen taas näitä omia typeriä kysymyksiäni.  Tuli tuommoinen kolmella pytyllä käyvä 2.0 C5 ja hetken pähkäiltyäni, viittasi suutin vikaan. No ei tietenkään ollut yhtään 2 litraisen suutinta, mutta 1.8 litraisen koko tukki suuttimineen. Laitoin sen paikalleen ja toimii vallan hienosti sillä. Onko kellään tietoa, mitä eroa niillä suuttimilla lopulta on? 1.8 suuttimissa oli vihreät rinkulat ja 2.0:ssa valkoiset. Voiko niillä 1.8 suuttimilla saada jotain suurempaa vahinkoa aikaiseksi?
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet Lähetetty: 18.03.2017 19:59 |
Viestit: 4696 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
sulla eiio ollu mitään vikaa niissä vehkeissä . mutta kun oot ropannu niitä , niin kontaktiongelmat ratkesivat samalla ...... harvoin ite vehkeissä on ongelmia ( on mahdollista kuitenkin ) . usein LIITÄNNÄT ovat syyllisiä ongelmiin . ...usein ja useimmiten auttaa kun irrottaa tai heilauttaa liitosta , ja myrkyttää sitä vaikkapa WD -40 tai CRC 5-56 tuotteilla IRROTETTUNA ja takaisin tyrkättynä .... menetelmä toimii
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet Lähetetty: 18.03.2017 20:35 |
Viestit: 2163
|
kokemjne kirjoitti: sulla eiio ollu mitään vikaa niissä vehkeissä . mutta kun oot ropannu niitä , niin kontaktiongelmat ratkesivat samalla ...... harvoin ite vehkeissä on ongelmia ( on mahdollista kuitenkin ) . usein LIITÄNNÄT ovat syyllisiä ongelmiin . ...usein ja useimmiten auttaa kun irrottaa tai heilauttaa liitosta , ja myrkyttää sitä vaikkapa WD -40 tai CRC 5-56 tuotteilla IRROTETTUNA ja takaisin tyrkättynä .... menetelmä toimii Ai se onkin ominaisuus, että suuttimessa on ruostetta ja se kusee suoraan raakana?  Ei sitten mitään, laitan ne sitten takaisin sinne ja heiluttelen niitä johtoja ja ruiskin WD:tä! Meillä päin on tapana oikein korjata näitä, eikä uskoa ihmeisiin! 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
powerage
|
Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet Lähetetty: 18.03.2017 21:30 |
Viestit: 709
|
kokemjne kirjoitti: sulla eiio ollu mitään vikaa niissä vehkeissä . mutta kun oot ropannu niitä , niin kontaktiongelmat ratkesivat samalla ...... harvoin ite vehkeissä on ongelmia ( on mahdollista kuitenkin ) . usein LIITÄNNÄT ovat syyllisiä ongelmiin . ...usein ja useimmiten auttaa kun irrottaa tai heilauttaa liitosta , ja myrkyttää sitä vaikkapa WD -40 tai CRC 5-56 tuotteilla IRROTETTUNA ja takaisin tyrkättynä .... menetelmä toimii Useaan C5 olen vaihtanut suuttimen, mutta yhtään kontaktivikaa en ole löytänyt suuttimien liittimistä, kaikki on tietysti mahdollista...
C5II 2.0 HDI break automatic AM6 C5II 2.0 HDI berline automatic AM6 C5II 2.0 16v berline man. C4 I 1.6 16V ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
|
|
|
|
 |
toiras
|
Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet Lähetetty: 18.03.2017 23:15 |
Viestit: 150
|
Pysytään nyt asiassa eli käykö 1.8 suuttimet 2.0 koneeseen?
|
|
|
|
 |
powerage
|
Viestin otsikko: Re: C5 I korisen 1,8-2,0 ruiskutus suuttimet Lähetetty: 19.03.2017 00:11 |
Viestit: 709
|
Näkyy olevan eri suuttimet 1.8 16V (malli 1984 E3, 12ohm.) ja 2.0 16V (malli 1984 E2, 14,5ohm.). Lienee vielä olevan eri tuotto suuttimissa, löytynee googlella lisää tietoa...
C5II 2.0 HDI break automatic AM6 C5II 2.0 HDI berline automatic AM6 C5II 2.0 16v berline man. C4 I 1.6 16V ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
|
|
|
|
 |
|
|