Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 I-kori service pissapojalla
ViestiLähetetty: 14.03.2017 20:21 

Viestit: 222
Vm. 2001 service valo syttyy kun käyttää pissapoikaa. Sammu 2 min. kuluttua. Säiliössä nestettä.
Vikakoodi 203. Testeri ilmoitti kolmospytyn suutin viasta. Suutin vaihdettu. Vikakoodi edelleen sama.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 I-kori service pissapojalla
ViestiLähetetty: 14.03.2017 20:38 

Viestit: 5126
taneaho kirjoitti:
Vm. 2001 service valo syttyy kun käyttää pissapoikaa. Sammu 2 min. kuluttua. Säiliössä nestettä.
Vikakoodi 203. Testeri ilmoitti kolmospytyn suutin viasta. Suutin vaihdettu. Vikakoodi edelleen sama.

Kokeilitko irroittaa sen suuttimen johdon ennen vaihto ja varmistaa, että varmasti on juuri se suutin mitä herjaa? (tai voit irroittaa jonkun muunkin ja katsoa mitä numeroita vikakoodeihin ilmestyy (lähinnä ehdolla on ne kaksi keskimmäistä pyttyä) ja taas nollata ne)

Toinen vaihtoehto on että vika on jommassa kummassa liittimessä (suutin/ECU päässä) tai johdossa tai ECUn sisällä.

(koska kaksilitraisessa C5:ssa kolmospytyn vikailmoitus voi tarkoittaa myös kakkospytyn suutinta, joku ihme on saanut johdotuksen tekijän tai ECUn ohjelmoijan antamaan vikakoodien sylinterinumeroinnin sytysjärjestyksen mukaisesti (mutta ei tietenkään kaikissa :) samalla lailla ), periaatteessa jos johdoissa riittää varaa on joku on aiemmin voinut vedellä niitä johtoja ristiin enemmänkin (vaikka vianhaussa), ei kai isommin käynnissä huomaa, vaikka tuossa lienee jo sekventiaalinen ruiskutus)

Osassa pissapoikia on tuollainen ominaisuus, osa saa poistumaan anturin putsauksella/uusimisella ja osa vaihtamalla toiseen nesteeseen, osa tottuu... Tai mitä valoja tuosta nesteen vähyydestä sytytetäänkään?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 I-kori service pissapojalla
ViestiLähetetty: 14.03.2017 20:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 708
Heitä pissapojan anturinjohto huitsin nevadaan, ei pala service valo ainakaan sen takia.



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: