Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Takakelkan kumityynyt XM vm91
ViestiLähetetty: 29.09.2009 11:13 

Painuuko taka-apurungon kumityynyt lyttyyn jolloin kori löhöttää apurunjon päällä apurungon etukulmista. Huomasin sen kun laitoin XM:ää talviunille pukkien päälle. Ensin yritin irrottaa hiekkaa siitä saumasta kunnes huomasin että ei siellä mitään rakoa ollutkaan, ruostetta ja kuraa vaan ympärillä. Onkohan paha homma vaihtaa. Kori on saatava tuettua jostain takempaa pukeille että apurunkoa saa pudotettua. Kestääkö kori roikkua takaosataan pukeilla, sielläkin on vähän palkin tapasia

Poissa

Viestin otsikko: Re: Takakelkan kumityynyt XM vm91
ViestiLähetetty: 03.10.2009 10:26 

Vastaanpa itse itselleni, hölmö kun olen.
Ei ne kumityynyt lytyssä ole, se on auto joka on lytyssä. Huomasin vasta kun ostin uudet töttöröt.
Löytyi taas uusi ruostepesä joka varmaan on muissakin -90 alkupään XM:issä. Takakelkan etummainen kumityyny painuu korin sisään kun pelti ruostuu ympäriltä. Tämä on mulla vaan vasemmalla puolella. Bensaletkut ehkä suojaa oikeaa puolta. Systeem on sellanen että suola ja hiekkavesi valuu takajousen kehikon yläreunaa pitkin etummaisen kumityynyn juureen tehden siihen sellasen keitoksen joka on aina kostea. Olisi pitänyt raottaa lokaria ja huuhdella joskus mössöt pois siitä raosta.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ]