Vehjes on 2004 2,0 HDi RHV ja oireet että startatessa saa sahata, ehkä viitisen sekuntia. Tyhjäkäyntiä käy ihan hyvin joitain minuutteja, ehkä viisikin, kunnes itsestään sammahtaa. Ajamaan pystyy pintakaasulla varovasti jonkin verran, mutta rajummin kuormittaessa sammuu heti. Vapaalla antaa kierrättää varovasti kierrokset tappiin mutta sammuu hyvin pian.
Leksa näyttää ruiskutuspaineen tyhjäkäynnillä noin 310 bar, ok? Kuitenkaan kierrättämällä en saa kuin noin 800 bar, eikö kovilla kierroksilla pitäisi olla noin 1600?

Suutinten paluuletkuista ainetta tulee melko vähän, mutta yhdestä ehkä tuplat muihin. Rauhallisemmista vajaa desi kymmenessä minuutissa.
Korkeapaineongelmako tässä nyt on? Mistä tietää jos kp-pumpussa on vika? Vai tuo yksi suutinko ohivuotaa liikaa? Entä mitä tapahtuu jos tankin siirtopumppu on väsähtänyt?
