Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Xantian puolakansi
ViestiLähetetty: 09.08.2017 19:57 

Viestit: 109
Xantia break 2,0i 16v -97 pojalla lainassa ja matkalla Perniön tienoilla suuntana Turku. Kone hyytyi ja käy ilmeisesti kolmella, joten puolakantta epäilen. Oli irroittanut ja puhdistellut ja pääsi noin kymmenen minuuttia ajamaan ja hyytyi uudelleen. Onko vinkkejä tarjota muuta kuin jättää ajokki matkalle ja etsiä toimivaa kantta, kun en täältä Savosta käsin osaa enemmän auttaa. On kuulema päässyt öljyä sinne kaukaloon ja kyselee voiko niitä "tötsiä" mitenkään irroitella siitä puolakannesta, kun en Servisestä ymmärtänyt miten ne ovat siinä kiinni. Autolla ajettu n.355tkm ja vissiin alkuperäinen puolakansi. Kiitos, jos jotenkin saa apuja.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantian puolakansi
ViestiLähetetty: 10.08.2017 07:49 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Tötsät irtoaa vetämällä. Niissä on kontaktivieterit, joiden päät on hyvä olla kirkkaat, myös puolassa. Putsaa hyvin, myös tulppakaivot. Ja uusi yritys. Uudet tulpat, Boschin FR78 on ok.. Haepa juttuja Xantian maadoituksista ja akunkengistä. Saattaa nimittäin tulla töitä niistäkin. Varsin todennäköisesti. Jos ei vielä laiteltu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantian puolakansi
ViestiLähetetty: 10.08.2017 10:13 

Viestit: 109
Kiitos aputiedoista. Olin kyllä lukenut asiaan liittyvät aikaisemmat viestit täältä ja siksipä puolakantta osattiin epäillä. Nyt juuri tällä hetkellä on poika ajamassa kohti Saloa saatuaan yöllä kaveriltaan apua, että pääsi hakemaan Raumalta purkuautosta vastaavan osan, joten apua on siis järjestynyt. Autollahan ei enää ole muuta kuin käyttöarvoa, joten osittain näiden sivustojen neuvot ovat auttaneet pitämään ajokkia ajokunnossa kohtalaisen edullisesti.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantian puolakansi
ViestiLähetetty: 10.08.2017 11:38 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Käyttöarvohan parasta onkin!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantian puolakansi
ViestiLähetetty: 11.08.2017 21:05 

Viestit: 261
Puolakansi meni ainakin minulla aika varoittamatta. Toimi kylmänä mutta kun lämpimänä sammutti, niin sen jälkeen kävi yhtäkkiä vain kahdella. Tulpat irrottamalla näki mitkä oli tummia ja haisi bensalle eli ei toiminut. Alkuun voi auttaa että odottaa auton jäähtymään vaikka konepelti auki. Sitten kertaheitolla autoa sammuttamatta kerralla kotiin tai korjaamolle.



Citroën GSpecial -77 "Africa", DSuper -74, DSuper -71/72, XM V6 24 V Pallas -99.
(Henry J -53 x 2, Chrysler Coupe -36, K-55 1955 (mp), Škoda Octavia vRS -24)
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: