Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

CX -87 TRE
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=26226
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  hans [ 22.08.2017 16:15 ]
Viestin otsikko:  CX -87 TRE

Remmiä ajattelin vaihtaa tähän Douvrin koneeseen.Mutta kuinka tulkata näitä merkkejä?Nokkapyörällä kolme merkkiä. Kaksi valkoista ja yksi punainen.Toisessa valkoisessa myös stannssijälki.Tarvitseeko laturin remmipyörää poistaa?

Liitteet:
DSCN3342 (350x263).jpg
DSCN3342 (350x263).jpg [ 89.85 KiB | Katsottu 3793 kertaa ]

Kirjoittaja:  hans [ 22.08.2017 16:16 ]
Viestin otsikko:  Re: CX -87 TRE

Toinen kulma

Liitteet:
DSCN3345 (350x263).jpg
DSCN3345 (350x263).jpg [ 106.59 KiB | Katsottu 3791 kertaa ]

Kirjoittaja:  Xari [ 22.08.2017 16:45 ]
Viestin otsikko:  Re: CX -87 TRE

Ohjeet löytyy Renault 18/Fuego Haynes-kirjasta, merkkejä en muista mut helppo homma.

Kirjoittaja:  hans [ 22.08.2017 20:08 ]
Viestin otsikko:  Re: CX -87 TRE

http://www.citrotech.se/ Tuolta löytyy kuvia ajoitusmerkeistä yms.tietoa.En vain saanut niitä liitteeksi tähän?

Kirjoittaja:  hans [ 22.08.2017 20:52 ]
Viestin otsikko:  Re: CX -87 TRE

Noista ohjeista olin ymmärtävinäni että moottorityypit 829.A5 ja J6T.A500 ovat periaatteessa samoja koneita,ainakin näyttävät siltä.Jakohihnan asennus on kuitenkin erinlainen.Näyttäisi heittävän useita hampaita.
Tietäjät sanokaapa painava sananne asiassa.
Huomenna yritän kaivaa koneen tarkan mallin jostakin lappusesta koneessa.

Kirjoittaja:  Wesa [ 22.08.2017 22:46 ]
Viestin otsikko:  Re: CX -87 TRE

hans kirjoitti:
Noista ohjeista olin ymmärtävinäni että moottorityypit 829.A5 ja J6T.A500 ovat periaatteessa samoja koneita,ainakin näyttävät siltä.Jakohihnan asennus on kuitenkin erinlainen.Näyttäisi heittävän useita hampaita.
Tietäjät sanokaapa painava sananne asiassa.
Huomenna yritän kaivaa koneen tarkan mallin jostakin lappusesta koneessa.

829.A5 ja J6R.A500 ovat periaatteessa samoja. Ei J6T.A500 joka on 2,2 litrainen.
Noissa 829 ja J6R koneissa mekaanisella puolella erona puristussuhde joka jälkimmäisessä 9,5 ja ensimmäisessä 9,2. Tällä lienee kompensoitu joitain myöhäisten versioiden saasteasetusten tehojen laskua? -87 voi kai olla kumpi vaan? Katso kyltistä, taisi olla koneen vasemmassa päässä laatikon liitoksen lähellä.
Noiden 2.2:n hihnapyörä sama, mutta tulee päinvastaiseen asentoon nokka-akselille.
Siivapyörä kannattaa irroittaa jotta näkee asennon paremmin ja saa remmin merkin kohdalleen. Huom siinä on kolme merkkiä, -kuvan mukaan. Noudata seuraavalla sivulla olevia ohjeita välipyörityksineen, jotta jousikiristin asettuu oikein.

Liitteet:
Nimetön.jpg
Nimetön.jpg [ 110.56 KiB | Katsottu 3551 kertaa ]

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/