Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: CX -87 TRE
ViestiLähetetty: 22.08.2017 16:15 

Viestit: 299
Paikkakunta: Kokkola
Remmiä ajattelin vaihtaa tähän Douvrin koneeseen.Mutta kuinka tulkata näitä merkkejä?Nokkapyörällä kolme merkkiä. Kaksi valkoista ja yksi punainen.Toisessa valkoisessa myös stannssijälki.Tarvitseeko laturin remmipyörää poistaa?


Liitteet:
DSCN3342 (350x263).jpg
DSCN3342 (350x263).jpg [ 89.85 KiB | Katsottu 3791 kertaa ]
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX -87 TRE
ViestiLähetetty: 22.08.2017 16:16 

Viestit: 299
Paikkakunta: Kokkola
Toinen kulma


Liitteet:
DSCN3345 (350x263).jpg
DSCN3345 (350x263).jpg [ 106.59 KiB | Katsottu 3789 kertaa ]
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX -87 TRE
ViestiLähetetty: 22.08.2017 16:45 

Viestit: 5869
Paikkakunta: Lahti
Ohjeet löytyy Renault 18/Fuego Haynes-kirjasta, merkkejä en muista mut helppo homma.



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX -87 TRE
ViestiLähetetty: 22.08.2017 20:08 

Viestit: 299
Paikkakunta: Kokkola
http://www.citrotech.se/ Tuolta löytyy kuvia ajoitusmerkeistä yms.tietoa.En vain saanut niitä liitteeksi tähän?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX -87 TRE
ViestiLähetetty: 22.08.2017 20:52 

Viestit: 299
Paikkakunta: Kokkola
Noista ohjeista olin ymmärtävinäni että moottorityypit 829.A5 ja J6T.A500 ovat periaatteessa samoja koneita,ainakin näyttävät siltä.Jakohihnan asennus on kuitenkin erinlainen.Näyttäisi heittävän useita hampaita.
Tietäjät sanokaapa painava sananne asiassa.
Huomenna yritän kaivaa koneen tarkan mallin jostakin lappusesta koneessa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX -87 TRE
ViestiLähetetty: 22.08.2017 22:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
hans kirjoitti:
Noista ohjeista olin ymmärtävinäni että moottorityypit 829.A5 ja J6T.A500 ovat periaatteessa samoja koneita,ainakin näyttävät siltä.Jakohihnan asennus on kuitenkin erinlainen.Näyttäisi heittävän useita hampaita.
Tietäjät sanokaapa painava sananne asiassa.
Huomenna yritän kaivaa koneen tarkan mallin jostakin lappusesta koneessa.

829.A5 ja J6R.A500 ovat periaatteessa samoja. Ei J6T.A500 joka on 2,2 litrainen.
Noissa 829 ja J6R koneissa mekaanisella puolella erona puristussuhde joka jälkimmäisessä 9,5 ja ensimmäisessä 9,2. Tällä lienee kompensoitu joitain myöhäisten versioiden saasteasetusten tehojen laskua? -87 voi kai olla kumpi vaan? Katso kyltistä, taisi olla koneen vasemmassa päässä laatikon liitoksen lähellä.
Noiden 2.2:n hihnapyörä sama, mutta tulee päinvastaiseen asentoon nokka-akselille.
Siivapyörä kannattaa irroittaa jotta näkee asennon paremmin ja saa remmin merkin kohdalleen. Huom siinä on kolme merkkiä, -kuvan mukaan. Noudata seuraavalla sivulla olevia ohjeita välipyörityksineen, jotta jousikiristin asettuu oikein.


Liitteet:
Nimetön.jpg
Nimetön.jpg [ 110.56 KiB | Katsottu 3549 kertaa ]

Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: