hans kirjoitti:
Noista ohjeista olin ymmärtävinäni että moottorityypit 829.A5 ja J6T.A500 ovat periaatteessa samoja koneita,ainakin näyttävät siltä.Jakohihnan asennus on kuitenkin erinlainen.Näyttäisi heittävän useita hampaita.
Tietäjät sanokaapa painava sananne asiassa.
Huomenna yritän kaivaa koneen tarkan mallin jostakin lappusesta koneessa.
829.A5 ja J6R.A500 ovat periaatteessa samoja. Ei J6T.A500 joka on 2,2 litrainen.
Noissa 829 ja J6R koneissa mekaanisella puolella erona puristussuhde joka jälkimmäisessä 9,5 ja ensimmäisessä 9,2. Tällä lienee kompensoitu joitain myöhäisten versioiden saasteasetusten tehojen laskua? -87 voi kai olla kumpi vaan? Katso kyltistä, taisi olla koneen vasemmassa päässä laatikon liitoksen lähellä.
Noiden 2.2:n hihnapyörä sama, mutta tulee päinvastaiseen asentoon nokka-akselille.
Siivapyörä kannattaa irroittaa jotta näkee asennon paremmin ja saa remmin merkin kohdalleen. Huom siinä on kolme merkkiä, -kuvan mukaan. Noudata seuraavalla sivulla olevia ohjeita välipyörityksineen, jotta jousikiristin asettuu oikein.