Ei tartte HUUTAA

Vian ilmenimisestä ei voi sitten päätellä juuri mitään, molemmat sulakerasiat voivat aiheuttaa ainakin käynnistymättömyyttä (ehkä sammumistakin), mutta niin monet muutkin boksit ja johdot sekä liitoksetkin.
Voisi olla se konetilan puoleinen sulakerasia, mutta kerro vielä miksi korjaamo päätteli mikä on vialla ja miksei korjaamo osannut kertoa hintaa?
Yleisemmin BCM voisi tarkoittaa Body Control murkulaa (Module?), joka taas olisi lähempänä tuota vaikeammin vaihdettavaa BSI:tä
Tuossa esimerkki Ruotsista konetilan sulakerasiasta, ei ehkä samanlainen, koska automaatti dieseli...(Suomen varaosahausta en löytänytkään yhtään esimerkkiä):
http://www.bildelsbasen.se/se-sv/Citroe ... EM-6500CK/Täällä olen kuullut kerrottavan että osanumeron ei tarvitsisi täsmätä täydellisesti 96......, vaan että riittäisi sama mallikoodi tuossa "BSM-RO6" - ei kokemusta? Muuten tuo voi olla eri mallista tai vaikka pösöstä, kunhan on sama osanumero.
(orjaboksi mitä muistelin olikin nimeltään BSC)
Mutta tärkeimpänä ehkä: tiesikö korjaamo jotain sitikoista ja oliko niillä Citroenin oma merkkikohtainen lukija? Ja mikä se vikakoodi on, jos se on "ei yhteyttä ....moduliin" niin kovin usein se voi myös johtua siitä että puuttuu esimerkiksi syöttösähköt koko laitteelta.