^Kalvon ollessa rikki, vihreää tulee alle, korkeussäädön pysyessä vastaavana kuin ulospäin tiiviinäkin...
Hydractive II ja sen aktiivipallojen palikat. Siellä se nopea alaslasku useimmiten Xm:ssä on. Saattaa pysyä jopa puolikin vuorokautta kun käyttää jousipalloja irti, kunnes taas alta tuhannen kilometrin tilanne normalisoituu... Yleensä tuossa on vielä sitten pikku (tai isompi, kuten yhdessä omassa oli) että lukitseeko ovet vai ei, lukitsematta oma pitkäaikainen yksilö pysyi pitempäänkin tolpillaan, mutta käytännössä välittömästi lähti alas kun laittoi ovet lukkoon...
Jos olisi jousitolpan ohivuotoa, niin silloin keula eläisi paikallaanollessakin, kone käynnissä, nousee-laskee jatkuvasti...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|