Nytpä on sitten puslat ja painelaakerit asennettu ja auto uusintakatsastettu. Palvelu sen kun paranee katsastusasemilla: Jälkinäytöstä ei tarvinnut maksaa

En sitten Tapsa, käyttänyt ruuvipenkkiä (vrt ruustikki?), vaan irrotin koko iskarin jousineen autosta ja hain tarvikeliikkeestä asianmukaiset jousipuristimet lainaksi.
Ja eihän sieltä jousilautasen ja tukikumin välistä enää mitään 'laakeria' löytynyt. Sen verran ajoissa olin kuitenkin liikkeellä, että jouset olivat vielä yhtenä palana
Auton ohjaus muuttui operaation seurauksena mikroautoluokasta amerikkalaismaiseen ylitehostetun tuntuiseen
Edellinen omistaja oli muuten joutunut vaihtamaan autoon ohjaustehostimen. Kovilla joutui olemaan myös tämä uusi ennen kuin tajusin (katsastusmiehen hienoisella opastuksella) mistä se homma ahistaa..