Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C3 1,4 kytkin takertelee
ViestiLähetetty: 09.02.2018 11:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Mitään rasvaamispaikkoja tuossa ei taida olla. Ei myöskään tuntunut siltä kuin vaijerissa olisi feelua. Kytkin jää joskus pohjaankin, vetämällä poljinta saadaan homma taas pelittämään. Ystävän puolesta kyselen :)



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C3 1,4 kytkin takertelee
ViestiLähetetty: 09.02.2018 15:55 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Automaattisäätöinen vaijeri voi tehdä juurikin tuota. Eikä siellä oikein mikään muu tuota voi tehdä.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C3 1,4 kytkin takertelee
ViestiLähetetty: 09.02.2018 19:05 

Viestit: 4718
Tulee mieleen ihan eri laatikosta, mutta Citikasta kumminkin holkki/putki jonka päällä painelaakeri liikkuu, jossain malleissa se kuluu puhki ja voi takerrella, mutta tuo aiheuttaa jo täysmittaisen kytkinremontin. Eikä taida saada diagnoosia tuosta kuin endoskooppikameralla tai purkamalla.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C3 1,4 kytkin takertelee
ViestiLähetetty: 09.02.2018 22:08 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Niin joo mun ajatus oli että poljin jää pohjaan mutta ei irrota?
Mutta jos poljin jää pohjaan ja kytkin on irroittaneena niin silloin asetelma on aivan loppu ja painelaakeri jää pykälän taakse jumiin. Niin nopeasti kuin mahdollista kytkinremppa, muuten menee muutakin rikki.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C3 1,4 kytkin takertelee
ViestiLähetetty: 10.02.2018 00:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Jankos kirjoitti:
Niin joo mun ajatus oli että poljin jää pohjaan mutta ei irrota?
Mutta jos poljin jää pohjaan ja kytkin on irroittaneena niin silloin asetelma on aivan loppu ja painelaakeri jää pykälän taakse jumiin. Niin nopeasti kuin mahdollista kytkinremppa, muuten menee muutakin rikki.


Juuri noin :(



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: