Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: RT:gon sisemmän nivelen irroitus?
ViestiLähetetty: 04.06.2018 09:30 

Olen tässä aloittelemassa raidetangon sisemmän nivelen irroitusta, ja arvata saattaa niin oikeanpuoleinen hammastangon suojakumi on rikki ja tämä vuoksi pitää irroittaa raidetango, ilmeisesti toisella puolella (vasen) ei tarvitse sisempää irroittaa, kun siellä ei ole sitä siirtäjän tappia.... ehkä :lol:
Mutta itse asiaan kaikki taitaa olla selvää, mutta mahtaako xsara picassossa olla jotain lukitusta kierteessä sisemmän raidetangon ja hammastangon välissä? Mitään spesiaali työkalua ei ole ja tähän käytän putkareita, kun tuli tuo raidetangonsuojakumikin rikottua :roll:
Ilmeisesti jossakin autossa on jokin lukitustappi raidetangossa, mutta mahtaako PSA laittaa tälläistä. Täälllä oli aika hyvä juttu Xanttian remontista, vaikka se ei ole ihan samanlainen mutta taitaa läheltä liipata... olen tainnut jo kysellä aikaisemminkin näitä mutta nyt auto vasta pukilla :D

Poissa

Viestin otsikko: Re: RT:gon sisemmän nivelen irroitus?
ViestiLähetetty: 04.06.2018 10:37 
Käyttäjän avatar

Ei oo, loctite tai vastaavalla lukittu ainakin C5ssa.

Pösö Expertti 1,9 TD 2000@
Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
Poissa

Viestin otsikko: Re: RT:gon sisemmän nivelen irroitus?
ViestiLähetetty: 04.06.2018 20:30 

Plösöilijä kirjoitti:
Ei oo, loctite tai vastaavalla lukittu ainakin C5ssa.

Hyvä, kiitos!
Sain auki ja lähti kohtuu helposti, ei näkynyt liiman näköistä, mutta vois ehkä laittaa jotain mikä nyt ei olis esteenä seuraavalle aukaisulle :D

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]