Tere. Sattuipa somasti näin helteellä että vasen lämmönsäätö lakkas toimimasta eli kuumaa tulee, ei mee kiinni Oikeapuoli toimii ihan normaalisti. Millanen urakka tiedossa?? Miten sen sais jollain väliaikas konstilla kiinni??
Teuski
Viestin otsikko: Re: Lämmönsäätö....
Lähetetty: 20.07.2018 08:06
Viestit: 7822 Paikkakunta: Eurajoki
Teippaa ilma-aukot umpeen. Parempaakaan en keksi mallia tuntematta
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
sitikkajukkis61
Viestin otsikko: Re: Lämmönsäätö....
Lähetetty: 20.07.2018 12:42
Viestit: 13
2001 vuosimallin C5 on kyseessä...
läjjeejä
Viestin otsikko: Re: Lämmönsäätö....
Lähetetty: 20.07.2018 17:24
Viestit: 292
n 1h kiroilua ja konttaamista nopeimman kaavan kautta viepi aikaa tarvitset 10-13 mm poranterän ja koneen siihen nyt istumaan autoon siihen kohtaan mihin oikea polvi osuu laita vaikka teipillä ruksi ,homma etenee nyt polvirukousasento ota tuo jalkatilan lämpösuulake irti 1torx ruuvi ja suojahuopa ratin alta pois taskulamppua apuna käyttäen nyt raota keskikonsolin muovia ulos jalkatilaan päin mitä tulee n2,5 cm nyt apinan käsi vasen lämmitys laitteensivuatunnustellen kun tunnet pyoreän motikan johon menee sähköjohdot paikka kohdillaan nyt tee min 10mm poralla jalkatilan muoviin reikä x 3 tuollainen lidlin endoskooppi kamera on hyvä apu .onnistuu ilmankin nyt 6mm hylsy pikku jatkoon ja avataan säätömoottorin ruuvi auki näitä on 3 tee seuraava reikä sama opraatio kun saat ruuvit pois vedä säätömoottori pois ,,,,,nyt säätömoottorin tilalle laita 6koloavain seuraavaksi jos haluaa hifistellä niin kuusiokoloavaimeen voi porata 3mm reiän reiästä rautalankaa langan pää muoviin poratusta reiästä jalkatilaan nyt toimii myös lämpö tarvittaessa ,.kuusiokoloavai tekee manuaalisesti sen mitä sähkömoottori . 2 vie huoltoon ja köyhy tonni 3- en tee mitään hikoilen tuossa helposta kalliimpaan
SamiT
Viestin otsikko: Re: Lämmönsäätö....
Lähetetty: 21.07.2018 16:57
Viestit: 367 Paikkakunta: Paimio
Tai sitten voi nätisti purkaa kojetaulusta radion ym keskikonsolista kohtuudella irtoavaa tavaraa pois ja aluspahvit ratin alta ja mennä selinmakuulle jalkatilaan pää kaasupolkimella ja katsoa missä se ylempi säätömoottori on ja avata nätisti ruuvit ja tilata uuden pitkäakselisen version ja asentaa sen sinne rikkomatta mitään. Aikaa menee jokunen tunti, toisen käden saa kojetaulun alta ja toisen keskikonsoliin avautuneesta tilasta työkohteelle. Nyt on oman -01 mallisen lämmönsäätö jo kai kolme vuotta pelannut moitteettomasti tuon remontin jälkeen.
2001 Citroën C5 2.0i SX Break 2003 Citroen C5 2,0i SX Berline 1999 Peugeot Partner Van 1999 Peugeot 306 HDI 1998 Peugeot 605 ST V6 Aut 1994 Peugeot 405 1,6 GLi 1990 Citroen BX 16 GTI
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.