En tarkkaa lukua johdoille muista, viime kesänä tein saman, ja tässäkin edellinen omistaja korjannut teipillä vaurioituneet johdot. Yhden tai useamman asennuskaljan jälkeen sitä vain juotti liitokset kuntoon ja kutistesukka päälle.

Se pystymuovi lähtee vetämällä eteenpäin, metallipidikkeillä kiinni ja voi joskus napata kivasti kiinni, itse varoin ettei katkea vahingossa. Vaalean verhoilun osalta itsellä riitti takaluukun tiivisteen irroitus ja verhoilun raotus, jotta johtoja pääsi syvemmältä työstämään.
Peliliikkeenä, varmaan tiesitkin, on ottaa johtoa sen verran, että liitoskohdat saa työnnettyä luukun ja pilarin sisään. Tällöin eivät joudu vahingossa luukkua sulkiessa taipumaan. Itsellä riitti johtomääräksi kyynärvarren mitta per johto (pistin heti reilusti, meni nätisti kerälle

) ja vahvuus silmämääräisesti sama kuin johtonipussa olevat. Muutama jäi karvan verran pieneksi, eivät kuitenkaan lämpene ja muutenkin toimii.
Mutta mitäs pienistä, jos ei pienetkään meistä.
EDIT: Itse samassa rytäkässä vaihdoin sen haitarikumin tyystin uuteen. Eivät maksaneet juuri mitään ja vanhakin oli jostain syystä halki.