ds-jekkeri kirjoitti:
Pitääkö paikkansa että Turbo-prestigeissä olisi joissain vuosimalleissa hydraulinen kytkin, ainoana CX-mallina?
Jep. Kuten tuossa jo mainittiin, oli semmoisia. Mutta ei Cx ole ainoa josta kyseisen palikan voi löytää, eikä Cx ollut edes eka mihin tuo väkkärä laitettiin...
Löytyy nimittäin Maserati Khamsinista, manuaaliversiosta, noissa kun olisi järkyttävän raskas kytkin ilman tuota hydraulista käyttöä, joka olisi sotinut hienosti vastaan kaikkia muita kevytkäyttöisiä hallintalaitteita, ID:n jarrut, Sm:n Diravi yms kivaa...
Ja eikä ne tuohon jääneet, siis sovelluskohteet, löytyy samaiset värkit myös loppupään Merakeista, sekä manuaalivaihteisista Quattroporte kolmosista. Jännä vaan ettei Boraan asennettu, muuten täysin LHM laite mutta kytkinkäyttö DOT-nesteellä (penkin korkeussäätöä ja polkimien etäisyyssäätöä myöten), ja raskas poljettava...