Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 30.12.2019 18:30 

Viestit: 461
kaupungin iltapäiväruuhkassa syttyi stop valo...
moottorin lämmöt ylhäällä.
lämppäri toimii elikkä vettä on koneessa.
flekti ei siis enää toimi.
missä lienee sulake tai toi mun c5 mk1 ohjekirja....


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 30.12.2019 18:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5862
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Flektin vieressä vastukset, niissä on länpösulakkeet jotka palavat kohtuu helposti.

Kuva



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C3 Picasso 1.6HDi 110 '09|XM Y3 2.0i' 90|AX 11 TRE '89=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 30.12.2019 20:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1825
Paikkakunta: Päijät-Häme
Oliko lämmöt oikeasti korkealla? Mulla valitti muhku samaa, helsingin keskustan iltapäiväruuhkassa, 2km ajon jälkeen. Meni nilkutustilaan, konttausnopeutta pääsi rotvallin yli tunnustelemaan kylmiä letkuja. Lämpöanturi (se yksi ja ainoa mikä ohjaa ihan kaikkea) kaputt, onneksi kylän itälaidalta löytyi korjaamo joke ehti työn tehdä seuraavana päivänä. Diagnoosi oli kuulemma aika selvä kun testerillä näytti moottorin lämmöksi 256 astetta (tai jotain muuta yhtä älykästä) kun virrat laittoi päälle :roll:



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 30.12.2019 22:02 

Viestit: 461
Puski jäähdytysnestettä ulos...
Sitten piti vähän oikaista ja 12km himaan ok...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 31.12.2019 14:24 

Viestit: 461
50a sulake oli palanut... täytyykin tarkkailla pelaako nyt...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 31.12.2019 15:31 

Viestit: 957
Paikkakunta: Jyväskylä
Jumittaako noissa flektit vai miksi on tapana polttaa sulakkeita?



Honda fr-v 2.2d -07, Peugeot 307 sw 1.6 -08, Dodge Dart -73, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 31.12.2019 15:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4478
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
ei 50A kärvenny kuin suoraan maihin. itellä oli c5 2.0 2003 . eikä muuta ongelmaa kuin eutuvastuksen pienemmän nopeuden lanka poikki . halpa ja helppo korjaus .
testaa se flekti että pyörii vapaasti .
ja vaihda se ns. " sähköinen " termari ihan tavanomaiseen . älypää ei tiedä muutoksesta ja toimii oikein hyvin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 31.12.2019 16:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5862
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
kokemjne kirjoitti:
eikä muuta ongelmaa kuin eutuvastuksen pienemmän nopeuden lanka poikki .

Ihanko siis vastuslanka poikki eikä lämpösulake?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C3 Picasso 1.6HDi 110 '09|XM Y3 2.0i' 90|AX 11 TRE '89=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: lämmöt "tapissa"...
ViestiLähetetty: 01.01.2020 11:11 

Viestit: 4454
Paikkakunta: Paimio
Joskus korjasin (BX) alemman nopeuden vastuksen diodein. 2 kpl 35A:n siltatasasuuntaajaa sarjaan kytkettynä. Hieman piti laittaa jäähdytystä niille. Mutta toimi. Sen verran tuntui jännitteenalennus. Siltoja oli, ei maksanut paljon.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 9 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: