CX:ään,niin kuin GS:ssäänkin tein reiät takaikkunan alareunaan, sähköputken kokoisella kuppiterällä. siellä on kaksi peltiä. Lopuksi, se ulompi reikä tulee talaluukun pinnan alapuolelle (tietenkin) sitten sähköputken pätkä reikään jotain, sentti puoltoista,yli pinnan takaluukun puolelta,ja kitti ympäri luukun puolelle. GS:ään tein neliskanttiset reiät vaan kun oli prototyyppi. CX:ssä neljä reikää... MYÖS pohjapelti moottorin alle on tarpeellinen,maskiin oli aikoinaan suojaa myytävänä,ja Erittäin tarpeellista on tarkistaa se kumiputki,joka tulee lämmityslaitteen imusuppilosta sinne etukelkan takaosaan suunnilleen keskelle.Oli aikoinaan useimmiten tukossa... Kun tarpeeksi tiivistelee keulaa ajoviimalta,niin flekti käy talvellakin nolla asteen tienoilla,silloin on suojaus paikoillaan.TYÖN ILOA
