Itse etsiskelin veto-autoa jokin aika sitten, ja ensimmäisenä raakkasin robottivaihteistot ja manuaalit pois listalta, kestävin ja käytännöllisin vaihteisto (kärryn)vetämisessä on perinteinen turbiini-automaatti. Tähän päädyin, kun pihasta löytyi liki saman vetokyvyn omaavat CX TD Break (manuaalivaihde) ja XM V6 Automaatti, ja XM:n saapumisen jälkeen ei CX:llä enää vedetty kärryä kuin harvoin. Näiden n.1500kg:n vetokyky ei vaan enää riittänyt, joten etsimään "parempaa" veto-autoa.
Omalla kohdalla päädyin sitten "maximoimaan" vetokyvyn, ja hankin jatkuvalla 4-vedolla varustetun turbodiesel-automaatin, jossa lisäksi on alennusvaihde. Lisäksi laitteen rakenne on tehty aika järeäksi, erillinen runko ja tehtaalla siihen pultattu vetokuokku, jonka kiinnikkeet on n. sentinpaksuista rautaa, ei tartte arkailla, että kestääkö

Laite on yllättäen osoittautunut hyväksi käyttö-autoksikin
