Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM antenni ja sen jalka
ViestiLähetetty: 24.06.2020 20:01 

Mun XM y3 napsautti antennijalan poikki kun yritin säätää sitä. En löytänyt semoseen vanhukseen antennia netistä mutta Xantian antenneja on kaikkialla. Meneekö se samaan paikkaan. On ruma jos katolla oleva tiivistelevy on pienempi kuin alkuperäinen kun maali on halistunut 30v.

Poissa

Viestin otsikko: Re: XM antenni ja sen jalka
ViestiLähetetty: 24.06.2020 21:14 
Käyttäjän avatar

Mulla on xm antenni. Missä voin ruuvata kun käyn mökillä. Asun Espoossa. Onko kaksi pakettia tummaa paahtoa paha vastine?

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

ViestiLähetetty: 24.06.2020 21:53 
Käyttäjän avatar

Vieläköhän noita saisi ihan merkkiliikkeen varaosatiskiltä?
sieltä itse tilautin / hain mustakuukkaan, ja varalle 3kpl. jokuvuosi sitten, olisiko reilun 20e kustantanut... ja antennin jalka ja antennipiiska oli tilattava erikseen 8-)

Tuo sama antenni on kovin monessa Citroen mallissa sama.

CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa

ViestiLähetetty: 24.06.2020 22:30 
Käyttäjän avatar

Tuo lie sama antenni jalkoineen kuin uudemmassa Beksissäkin, sama on ainakin Xantiassa. Viimeksi kysyessä uusi jalka oli 7 euroa ja uusi antennipiiska liki 20e. Otin jalan marmorilta ja piiskan omasta hyllystä, sivuleikkurikäsittelyn jälkeen oli sopiva. Lyhennetty ns. helical-piiska on sitten hankittava jostain jo valmiiksi mitoitettuna.

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 28.06.2020 15:27 
Käyttäjän avatar

Roplaaja kirjoitti:
Mun XM y3 napsautti antennijalan poikki kun yritin säätää sitä. En löytänyt semoseen vanhukseen antennia netistä mutta Xantian antenneja on kaikkialla. Meneekö se samaan paikkaan. On ruma jos katolla oleva tiivistelevy on pienempi kuin alkuperäinen kun maali on halistunut 30v.

Omaan Y3:een olen ostanut Biltemasta tämän:
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/aut ... 2000018153

...jopa kahdesti vuosien aikana, kun automaattipesu oli uudistunut ja harjaton pesu vei edellisen antennin (toisin kuin aiempi pesuri samassa firmassa). Tämän antennin ulkonäkö vastasi autossa ostettaessa ollutta antennia täysin (mutta oliko sekään alkuperäinen? Onkin jo toinen kysymys).

"Se mikä on määrätty tapahtuvaksi, tapahtuu. . . tai ehkei tapahdukaan."
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ]