Xari kirjoitti:
... C5 sähköpumppu ei varmaan tykkää mistään kauhean jäykästä öljystä.
Ainakin jos kovempia pakkasia tulee, niin tuo aiemmin mainostettu "32" hydrauliöljy on jo +40 °C:ssä melkein tupla viskositeetilla verrattuna LDS:ssään, eli "15" olisi lähempänä (LDS:n viskositeetti +40 °C on 18 mm2/s ja 32 ja 15 ovat noiden toisten vastaavat arvot) pakkasarvoja joutuu ihmettelemään tarkemmista dokumenteista, mutta yleensä Bordic/Polar/Scandic/ympärivuotiset lienevät pakkasellakin toimivampia kuin kesäkäyttöön tarkoitetut.
Muuten uskoisin että pärjää erilaisilla mineraalihydrauliöljyilläkin, jos kerran auto on romuksi menossa, mutta enemmän siitä lienee haittaa valutella öljyjä (vaikka 20 litraa, sekän on moninkertaisesti sen mitä tulisi jos hitaasti joka kerta valuttaisi ajaessä vanhoja moottoriöljyjä tiputellen pitkin poikin maanteitä), mistä vuotaa (usein joku paluuletku...) ja eikö ole helposti/halvalla korjattavissa tai vaikka kerättävissä vuotokippoon.