|
Aika yleinen vuotaja on nokka-akselin stefa niiden isojen hihnapyörien takana. Omassa projektissa vuoti vähän joka paikka paitsi kampuran stefa. Öljypohjan ylä- ja alatiivisteet, nokka-akseli ja jakopään peltikotelon tiiviste. Öljypohjan ja jakopään kopan paperitiivisteet korvasin moottorisilikonilla joka liimaa samalla liitoksen lujasti... Tämä on nyt ongelma kun pitäisi vaihtaa koko öljypohja ja motti jo paikoillaan.. alemman öljypohjan kyllä saa irri, mutta en tiedä onnistuuko sen ylemmän irroitus paikoillaan. Siinä on vetoakselin kannatinlaakeri, joten vetari pois. Samaten siinä on moottorin alatuki, eli kone kannatukseen ja kumityyny pois. Sitten saattaa saada lohkon pois. Omassa en viitsi edes yrittää paikoillaan, sen verran tiukkaa tavaraa on kokemukseni mukaan se Loctiten tiivistysmassa jota siinä käytin.
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|